nieuwe app geïnstalleerd 7 mei 2024

  • 13 May 2024
  • 5 reacties
  • 201 Bekeken

70 minuten in de wacht bij sonos support. Na bijna een uur geholpen te zijn om mijn playbar te koppelen aan de nieuwe app., krijg ik als antwoord er komt een update, welke dit probleem kan gaan oplossen. De update is eind mei of misschien begin juni. Vorige week maandag mijn systeem prima in orde. Nu rijp voor de schroot. Geen muziek, geen surroundgeluid. Helemaal niks doet het meer. Nodigt zeker niet uit om nog iets van sonos aan te schaffen! Beestachtig, onprofessioneel ! Je kan het niets verkopen op marktplaats, wetende dat het misschien nooit meer gaat werken. 


5 Reacties

Reputatie 7

Waarom zou een update van de app zorgen dat je geen surround krijgt? De app is enkel een afstandsbediening voor het systeem, waaraan niets veranderd is. 
 

Je kunt de oude app overigens terugzetten als je een Android toestel hebt.

Beste 106, 

 

ik heb geen Android toestel. En mijn app herkent mijn playbar niet meer. Na een uur met support gesproken te hebben nog steeds niet! Zegt dit niet voor de lol

Op dit ogenblik is Sonos gewoon één grote chaos. Het was een goed systeem. Nu is het naar de kloten. 

Ik snap echt helemaal niks van deze app. Drama!!

Mijn muziek kan alleen maar worden afgespeeld op 1 box. Klik ik een ander aan. Springt ie automatisch weer naar die ene. Wtf

Reageer