Hallo, sinds 2 weken doet spotify het al niet meer op mijn Sonos systeem. Ik krijg elke keer de melding 'spotify kan niet verbinden' (of zoiets). Ik heb geprobeerd spotify te verwijderden maar nu kan ik spotify niet eens meer toevoegen.. Als ik bij muziekservices spotify wil toevoegen krijg ik de melding 'Controleer de netwerkverbinding'. Het netwerk werkt echter gewoon prima, radio en alles doen het wel gewoon op het Sonos systeem. Heb het al een aantal keer geprobeerd op andere momenten. Laatste 3 dagen kon het Sonos systeem helemaal geen services ophalen 'geen beschikbaar', toevallig vandaag wel weer maar kan spotify nog steeds niet toevoegen. Hoor graag of er oplossingen zijn.
Groetjes,
Zina
Bladzijde 1 / 1
Graag ontvang ik een diagnose van de Sonos installatie, het liefst aangemaakt binnen 20 minuten nadat het probleem zich voordoet.
Zie het bevestigings nummer van deze diagnose graag tegemoet.
Dit geeft ons inzage in de werking van je Sonos systeem en/of controllers, waarin we hoogst waarschijnlijk een oorzaak van het probleem kunnen terug vinden.
Zie het bevestigings nummer van deze diagnose graag tegemoet.
Dit geeft ons inzage in de werking van je Sonos systeem en/of controllers, waarin we hoogst waarschijnlijk een oorzaak van het probleem kunnen terug vinden.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.