Goedendag,
Ik heb sinds een aantal weken een andere provider en dus wifi router en sindsdien ondervind ik dit probleem ook. Het vreemde is dat de router nu in de woonkamer staat tov de vorige die in de meterkast beneden stond. Wifi is ook sterker in het hele huis en toch heb ik een issue met een Play 1 die (nu) 10 meter van de wifi router afstaat en ook 10 meter van de boost (bekabeld aangesloten) die ik heb staan. (wifi router en boost staan (nu) vlak bij elkaar, zou dit een issue kunnen zijn?) Ik heb een boost want heb al een aantal jaren sonos in huis en toen adviseerde men nog een boost te gebruiken ivm wifi sterkte in huis.
Playbar en Sub staan ook bij de boost maar playbar is bedraad aangesloten, hier (nog) geen issues mee.
Ik speel vooral van een NAS muziek af, dus via muziekbibliotheek, NAS is bedraad aangesloten.
Een ander kanaal kiezen, 1, 6 of 11 heb ik diverse malen geprobeerd en helaas op elk kanaal ondervind ik het probleem.
Een herstart van alles ook al uitgevoerd maar helaas ook zonder gewenste resultaat.
Heeft u misschien nog een idee?
Mvgr.
Alex Hoekstra
Antwoord
Muziek verspringt of stopt, melding kan niet afgespeeld worden op telefoon/laptop
Beste antwoord door Tim S
De Sonos kan op 't moment dat de muziek uitviel de server niet benaderen, dit terwijl wifi er eigenlijk prima uitziet.
Zou je de Huawai modem en de Sonos apparatuur een keer helemaal uit en aan kunnen zetten om te kijken of het probleem zich weer voor zou doen?
Met uiteraard een nieuwe diagnose als het zich weer voorgedaan heeft.
Zou je de Huawai modem en de Sonos apparatuur een keer helemaal uit en aan kunnen zetten om te kijken of het probleem zich weer voor zou doen?
Met uiteraard een nieuwe diagnose als het zich weer voorgedaan heeft.
Reageren op dit topic is niet mogelijk.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.