Configuratie: NAS Synology 216play bekabeld, playbar+2xplay 1 in woonkamer vlakbij router (WiFi). 1x play 1 in slaapkamer (soms storing). iPhone SE
Zie het bevestiging's nummer van deze diagnose graag tegemoet.
Dit geeft ons inzage in de werking van je Sonos systeem en/of controllers, waarin we hoogst waarschijnlijk een oorzaak van het probleem kunnen terug vinden.
Dit is iets wat Sonos niet ondersteunt.
Wil je verzoeken de volgende Community Post door te lezen.
Anders zouden we adviseren op Sonos wifi over te stappen voor een component te bekabelen (Boost of Speaker)
Playbar bekabelen zal er inderdaad voor zorgen dat Sonos wifi aan gaat, en alle Sonos onderling gaan communiceren.
Als er dan nog problemen zijn met de muziek van je NAS, maak dan graag een diagnose nadat het probleem zich voordoet, en kunnen we dit onderzoeken in de "supported" setup.
Ik geef nog een terugkoppeling. Alvast bedankt voor de snelle reactie.
Bedankt ??
Het besvestigingsnummer is 561907156
Mvg,
Antaeus
Het besvestigingsnummer is 561907156
Mvg,
Antaeus
Voor u precies het zelfde antwoord als wat we aan Taijohn gaven.
Je werkt op wifi versterkers, iets wat niet door Sonos ondersteunt word.
Ik quote mezelf even.
Dit is iets wat Sonos niet ondersteunt.
Wil je verzoeken de volgende Community Post door te lezen.
Om uiteindelijk het advies te bieden op Sonos wifi over te stappen door 1 component te bekabelen.
Bij het afspelen van muziek uit de muziekbibliotheek stopt een nummer plotseling (tenminste het geluid, de tijd gaat verder) en gaat een ander nummer verder. Soms het bericht “kan geen verbinding maken met de server” soms de melding “kan nummer .... niet afspelen”, de storing doet zich alleen voor bij muziek van de harde schijf aangesloten op mijn router, dus eigenlijk hetzelfde als een NAS. Ik heb alle boxen op 1 en dezelfde netwerk staan. Ik heb gisteren bijna 2 uur gebeld voor een oplossing, maar is nog steeds niet verholpen. Ze hebben wel alles nagekeken, maar geen fouten gevonden. Ik weet het nu ook niet meer, altijd gefunctioneerd, maar sinds 3 weken niet meer. Ik kan wel eindeloos radio afspelen. Geen problemen mee.
Tevens heb ik ook mijn beam bekabeld, heeft niets geholpen.
Heeft het iets te maken met de internetsnelheid? “Corona tijdperk” Veel mensen thuis en veel gebruik van internet????
Wie kan mij helpen?
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.