Beantwoord

muziek controler reageert verkeerd en traag

  • 6 November 2023
  • 10 reacties
  • 616 Bekeken

Sinds een paar maanden als ik van radiostation wissel hoor ik of niets of het verkeerde station.  Het reageert erg traag   

icon

Beste antwoord door Erooij 6 November 2023, 12:07

Bekijk origineel

Reageren op dit topic is niet mogelijk.

10 Reacties

Reputatie 7
Badge +3

Wat heb jezelf al geprobeerd om het probleem op te lossen? Bij alle aanbieders van radio?

Ja zowel bij tunein als Sonos radio.   Als ik inlog en op biijv npo2 wil zetten  pakt hij ook nog verkeerde   Bijv radio 10 of afspeellijst.  Omdat ik daar eerder naar geluisterd hebt. En het duurt erg lang.   

Reputatie 7
Badge +3

Router en Sonoscomponenten al eens herstart? Overal de stekker uit, router eerst opstarten en dan de rest weer aansluiten. 

Ja.   Toevallig vorige week groepen kast vervangen. Dus overal stroom af greeest.    Ik hoor al mijn vrienden over dit zelfde probleem.  Sonos was vroeger sneller en beter.  Eerste 2 reclames zijn zacht.  Dan zelfde reclame weer hard en dan pas zender.  En vaak degene waar je vorige keer mee grondige bent. En niet degene die je nu hebt aangetikt 

Reputatie 7
Badge +3

Dan Sonos bellen.  Overigens zou ik toch nog eens proberen alles uit te zetten. Mogelijk dat de componenten niet op de juiste manier zijn opgestart na de wissel. Eerst moet de router volledig goed zijn opgestart. 

Reputatie 1
Badge

Ik heb dit ook! Volgens mij gekomen na een software-update. Dat herstarten is echt onzin, want ik heb het thuis en op het werk… inmiddels al een oplossing voor?

Nee, het euvel heb ik thuis maar ook bij mij op de zaak   
mijn vriendin heeft t ook.  Net als vrienden en buren 

  Helaas.  Sonos is nog steeds een mooi product waar ik iedere dag van geniet maar het reageerde voorheen sneller en beter    

Reputatie 2
Badge +1

Ook hier herkenbaar. De app is bij ons de laatste weken regelmatig instabiel, hij start zeer langzaam op (op meerdere Apple devices, met de laatste update) en geeft niet altijd het juiste radiostation weer.
Af en toe valt een speaker, korte tijd, uit, bij het wisselen van muziekbron (Sonos radio, TuneIn, Spotify, YouTube Music).

Afgelopen weekend heb ik mijn modem en router herstart (Playbar overigens bekabeld aangesloten), alles werkt weer naar behoren. Ik hoop in ieder geval dat dit zo blijft. Alle speakers in onze woning van de stroom halen hoop ik te voorkomen, maar ja, als moet…

Precies hetzelfde probleem hier. Alarm speelt af met het radiostation wat ik eerder heb geluisterd, niet wat staat ingesteld. Een speaker valt soms random uit en de volumeregelaar reageert traag. Ook al een paar keer meegemaakt dat het volume plotseling vanzelf op maximaal gaat. Als ik het dan via de app lager zet, gaat het volume daarna direct weer op maximaal

Reputatie 7

@NellyvanNimma Sonos al eens gebeld?