Skip to main content

Kan iemand mij uitleggen hoe ik met die rampzalige nieuwe app verschillende muziek kan streamen in verschillende ruimten?

Duurt bij mij vandaag precies al 14 dan dat ik niets kan met de app, misschien alles bij elkaar 2 uur verbinding, gewoon waardeloos! Heb ook het idee dat Sonos er weinig aan doet?

Kan iemand mij uitleggen hoe ik met die rampzalige nieuwe app verschillende muziek kan streamen in verschillende ruimten?

Als je de app opent zie je onderin een donkere balk met daarin een kamer. Schuif (swipe) die omhoog en je ziet al je kamers, selecteer de kamer waar je muziek af wil spelen en selecteer dan iets wat je af wil spelen. Doe hetzelfde met een andere kamer en zo kun in elke kamer verschillende muziek afspelen. 

Dank. Dat werkt bij mij dus niet. Kan niet swipen, alleen aanklikken. Dan krijg ik het koppelscherm waardoor in alle kamers hetzelfde wordt afgespeeld. Dat is dus niet de bedoeling.

Er zijn al 3 updates geweest (21 mei de laatste) van de app sinds de rampzalige versie van 7 mei. Wat gebruik jij, Android of iOS en welke versie?

iOS 17.4.1

Ik bedoelde meer de versie van de app. Ik heb verse 80.01.11 release etc.. iOS versie zelfde als jij.
Hier onder lijstje met de versie historie: 

https://support.sonos.com/en/article/release-notes-for-sonos-software-updates

Dank. IK heb dezelfde versies.

Ik kan me niet voorstellen dat we dezelfde versies gebruiken en dat jij dat balkje niet kunt swipen..

Hebben we het wel over het zelfde balkje?

Of je klikt op Je Systeem helemaal links bovenin het Home scherm. Dat heeft hetzelfde effect als het balkje naar boven swipen op het Home scherm. 

Als je naar boven swiped en de speaker eerst groepeert en vervolgens weer degroepeert werkt het ook.

Lukt het inmiddels of had je niks aan onze tips, beetje feedback kan geen kwaad, iedereen heeft er wat aan?