Skip to main content
Vraag

multikanaal

Kan iemand mij uitleggen hoe ik met die rampzalige nieuwe app verschillende muziek kan streamen in verschillende ruimten?

Heb je hier een antwoord gevonden op je vraag?
Reageren op dit topic is niet mogelijk.

11 Reacties

Duurt bij mij vandaag precies al 14 dan dat ik niets kan met de app, misschien alles bij elkaar 2 uur verbinding, gewoon waardeloos! Heb ook het idee dat Sonos er weinig aan doet?

Forum|alt.badge.img+2
  • Enthusiast
  • 210 reacties
  • 24 mei 2024
Jos van Osta schreef:

Kan iemand mij uitleggen hoe ik met die rampzalige nieuwe app verschillende muziek kan streamen in verschillende ruimten?

Als je de app opent zie je onderin een donkere balk met daarin een kamer. Schuif (swipe) die omhoog en je ziet al je kamers, selecteer de kamer waar je muziek af wil spelen en selecteer dan iets wat je af wil spelen. Doe hetzelfde met een andere kamer en zo kun in elke kamer verschillende muziek afspelen. 

• Auteur
  • Junior
  • 6 reacties
  • 24 mei 2024

Dank. Dat werkt bij mij dus niet. Kan niet swipen, alleen aanklikken. Dan krijg ik het koppelscherm waardoor in alle kamers hetzelfde wordt afgespeeld. Dat is dus niet de bedoeling.

Forum|alt.badge.img+2
  • Enthusiast
  • 210 reacties
  • 24 mei 2024

Er zijn al 3 updates geweest (21 mei de laatste) van de app sinds de rampzalige versie van 7 mei. Wat gebruik jij, Android of iOS en welke versie?

• Auteur
  • Junior
  • 6 reacties
  • 24 mei 2024

iOS 17.4.1

Forum|alt.badge.img+2
  • Enthusiast
  • 210 reacties
  • 24 mei 2024

Ik bedoelde meer de versie van de app. Ik heb verse 80.01.11 release etc.. iOS versie zelfde als jij.
Hier onder lijstje met de versie historie: 

https://support.sonos.com/en/article/release-notes-for-sonos-software-updates

• Auteur
  • Junior
  • 6 reacties
  • 24 mei 2024

Dank. IK heb dezelfde versies.

Forum|alt.badge.img+2
  • Enthusiast
  • 210 reacties
  • 24 mei 2024

Ik kan me niet voorstellen dat we dezelfde versies gebruiken en dat jij dat balkje niet kunt swipen..

Hebben we het wel over het zelfde balkje?

Forum|alt.badge.img+2
  • Enthusiast
  • 210 reacties
  • 24 mei 2024

Of je klikt op Je Systeem helemaal links bovenin het Home scherm. Dat heeft hetzelfde effect als het balkje naar boven swipen op het Home scherm. 

106rallye
  • 8384 reacties
  • 24 mei 2024

Als je naar boven swiped en de speaker eerst groepeert en vervolgens weer degroepeert werkt het ook.

Forum|alt.badge.img+2
  • Enthusiast
  • 210 reacties
  • 25 mei 2024
Jos van Osta schreef:

Lukt het inmiddels of had je niks aan onze tips, beetje feedback kan geen kwaad, iedereen heeft er wat aan? 

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ben je akkoord dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen