Skip to main content

Beste,

ik maak gebruik van de mogelijkheid om via TuneIn eigen mo3 stream af te spelen via Wijze gebruik TuneIn

helaas krijg ik die mogelijkheid niet meer gevonden na de update naar de nieuwe app. Kan iemand mij helpen om de eigen stream weer toe te voegen.

In Sonos is dit nooit standaard aanwezig geweest. En eigenlijk is dat onbegrijpelijk. 

Je diende Tunein te gebruiken,  maar dat was beperkt tot tien streams (of minder). En ze permitteerden zich om er nog reclame voor te zetten..…

Sonos moet de mogelijkheid voorzien om zelf zoveel  radiostreams toe te voegen als we wensen zodat we geen gebruik meer moeten maken van Tunein, die dermate irriteert met extra reclameblokken als je de stream start of verandert naar een andere streams.

Ik vind dat Sonos die moeite moet doen. 

Je kunt toch nog radiostations toevoegen via de TuneIn app?

Zoals gezegd...via Tunein een beperkt aantal en Tunein voegt irritante reclameblokken toe.

Sonos zou,  onafhankelijk van een service, de mogelijkheid moeten bieden om radiostreams toe te voegen,  op die manier kan je de originele radiistream toevoegen en krijg je die irritante "Welcome to Tunein" gevolgd door 2 reclames niet meer 

Sangean biedt die mogelijkheid. 

Van het Engelstalige forum begrijp ik dat Sonos dit van oudsher alleen uit gemak had ondergebracht bij TuneIn, maar dat dat niet per sé nodig was. Het kan dus wel zoals jij het graag wilt. Ben benieuwd of Sonos dit gaat doen (maar heb niet veel hoop).

Ik ook niet. Ik was een zeer enthousiaste gebruiker en kocht 4 toestellen allen met als doel naar internet radio te luisteren. Sonos behandelt internet radio op een weinig professionele manier, waardoor ze waarschijnlijk klanten gaan verliezen die daarvoor Sonos kochten. Jammer....

Je had voor je mp3’s een soort eigen radiostation gemaakt dat je had toegevoegd aan Sonos?

Je zou Plex eens kunnen proberen.

Neen...gewoon internet radio luisteren.…

Ik kon inderdaad naar mijn oude collectie gedigitaliseerde muziek luisteren maar daar begin ik nu zelfs niet aan.