Skip to main content

ik krijg melding : de toegang tot je Sonos radio-account is verlopen

wanneer ik daarna kies voor Opnieuw autoriseren in de app, krijg ik de melding : Account niet gevonden….

wat moet ik doen ?

ik heb het al gevonden…. 

Ik heb hetzelfde probleem. Gisterenavond de nieuwe iOS 18.2.1 geïnstalleerd. Ik wil ‘s ochtends de radio opzetten en ik krijg de melding “De toegang tot je Sonos Radio-account is verlopen”. Ik wil opnieuw autoriseren maar dit lukt niet. Ik krijg het scherm ‘Bezig met autorisatie voor je Sonos Radio-account’. En dan begint hij te laden maar ik keer terug naar het scherm met de eerste melding.

Kon de installatie (Sonos Arc & Amp met twee speakers) niet vinden.

Heb de APP verwijderd en geprobeer om opnieuw in te loggen maar moet de systemen nu opnieuw toevoegen en kan deze niet vinden op mijn netwerk. Stekkers eruit gehaald etc. Geen oplossing. Frustratie..

Ik gebruik al jaren tot volle tevredenheid MyTuner Radio. Misschien is dat een optie.

Ik heb op mijn laptop verder gegoogled gisterenavond en dan mijn router 10seconden van de stroom gehaald. Deze ochtend vond hij mijn netwerk en kon ik dus mijn systemen terug zien en besturen. Van de ‘opnieuw autoriseren’ was geen sprake meer.. 

opgelost (hopelijk). 

Reageer