Beantwoord

luistergeschiedenis

  • 9 January 2023
  • 16 reacties
  • 125 Bekeken

Als ik nummers van Deezer afspeel via de port krijg ik bij de luistergeschiedenis de nummers 2x te zien, terwijl ik ze maar 1x afspeel.

Als ik rechtstreeks via de deezer app. afspeel krijg ik de nummers 1x te zien.

Het is geen groot probleem, maar wie heeft dit ook?

icon

Beste antwoord door Dari W 13 January 2023, 14:14

Bekijk origineel

Reageren op dit topic is niet mogelijk.

16 Reacties

Reputatie 3
Badge +2

Hey @brink 

Welkom op de Sonos Community,

Ik begrijp nog niet helemaal wat je bedoeld met dit probleem. Waar zie je de nummers van luistergeschiedenis twee keer staan?

Zie je dit in deezer app of in de Sonos app? Mocht dit in de Sonos app staan, waar zie je dit precies? Je kan eventueel een screenshot maken en posten in deze thread.

 

 

Hallo Dari,

Ik zie de nummers twee keer staan bij de sonos app,:

/Deezer/Favorieten/Mijn Luistergeschiedenis.

Het rare is dat de tweede niet onder de eerste staat maar 3 hummers lager dan de eerste.
Maar ik speel ze dus maar 1 keer . Zie hieronder:

 

Reputatie 5
Badge +3

Dit is toch gewoon een playlist?

Dit is de luistergeschiedenis, het 1e nummer van Dalida staat ook weer op de 4e plaats , en zo staan er meer gelijke nummers in, terwijl ik ze maar 1x gehoord heb en ook maar 1x in de afspeellijst staan. (Blijkbaar kun je de luistergeschiedenis ook weer afspelen, maar daar gaat het niet om)

Zoals ik al zei, het is geen groot probleem, maar het is toch raar dat nummers die ik maar 1x gespeeld heb dubbel in de luistergeschiedenis staan. En dit elke keer.

Reputatie 3
Badge +2

Hey @brink ,

 

Bedankt voor het aankaarten van dit probleem. Wij hebben dit probleem met meerdere deezer accounts kunnen reproduceren dus er gaat inderdaad iets niet goed in de app. Het probleem is voorgelegd bij ons engineering team en zij zullen hopelijk voor een oplossing zorgen. Hier heb ik geen ETA voor.

Hallo Dari,

Bedankt. Laat je het me weten als het opgelost is?

Hallo Dari,

Hebben jullie al iets kunnen doen aan het probleem?

Je had het voorgelegd aan het engineering team.

Hoi,

Is het zo moeilijk om het probleem met de luistergeschiedenis op te lossen?

Reputatie 7

@Dari W 

Reputatie 3
Badge +2

Hey @brink 

Ik heb het nagekeken en op 24 April hebben we van Deezer gehoord dat dit opgelost zou moeten zijn, ervaar je nog steeds hetzelfde?

Ik heb het ook nog even getest op mijn eigen systeem met een test account van Deezer en het probleem lijkt inderdaad opgelost en er komen geen duplicate tracks meer in de luistergeschiedenis.

 

Thanks @106rallye voor het flaggen.

Hoi Dari,

Ik heb het probleem nog steeds, maar alleen als ik deezer via sonos port afspeel.

Als ik rechtstreeks vanaf de deezer app afspeel heb ik het probleem niet.

Dit had ik ook vermeld in mijn eerste mail.

Groet,

Fred

Reputatie 3
Badge +2

Kan je controleren of zowel je Deezer app en Sonos app/ systeem up to date zijn? Eventueel Deezer uit Sonos verwijderen en de koppeling opnieuw maken.

Onderstaand een screenshot van hoe het er bij mij en een collega op dit moment uitziet:

 

 

Ik gebruik altijd de nieuwste versies, heb deezer uit sonos verwijderd en weer opnieuw geïnstalleerd.

Ook Sonos opnieuw geinstalleerd. Heeft helaas niet geholpen.

Bij het afspelen gebruik ik de NVidea Shield. Ik gebruik de app. van Sonos via  Aptoide,omdat hij op de google play store niet beschikbaar is.

Reputatie 3
Badge +2

Wat zie je wanneer je Sonos app op een mobiele telefoon of tablet opent en naar de Deezer luistergeschiedenis kijkt?

Wij hebben het probleem nu met verschillende  Deezer accounts, controllers en systemen nu proberen na te bootsen maar het probleem met de duplicate tracks in de luistergeschiedenis lijkt verholpen.

Zou je een screenshot willen plaatsen van de luistergeschiedenis vanuit de Sonos app?

Als ik op de Sonos app op mijn mobiele telefoon kijk naar de luistergeschiedenis zie ik geen duplicates.

Maar als ik Deezer via Sonos  afspeel , zie ik wel duplicates bij  Deezer app. ( zie screenshot)
Van de luistergeschiedenis van Sonos bij Deezer heb ik geen screenshot gemaakt, omdat daar geen duplicates te zien zijn

 

Reputatie 3
Badge +2

Bedankt voor de screenshot.
Het oorspronkelijk probleem met de luistergeschiedenis was iets dat door Deezer moest worden opgelost, vanuit Sonos konden we dit alleen maar aankaarten en dat lijkt nu ook te zijn verholpen.
Als je het niet meer via de Sonos-app zelf ziet, maar wel in de Deezer-app zou ik je aanraden om dit bij de Deezer-community aan te kaarten.