Beantwoord

kpn radio op sonos

  • 12 February 2024
  • 11 reacties
  • 88 Bekeken

Ik wil graag de radio van kpn afspelen via mijn sonos systeem en sonos app. Nu speel ik via de TV en dat wil ik niet.

icon

Beste antwoord door 106rallye 12 February 2024, 13:23

Bekijk origineel

11 Reacties

Reputatie 5
Badge +3

De kpn app is niet beschikbaar voor de Sonos app. Muziek afspelen kan wel via bijvoorbeeld Tune-in of Juke

Reputatie 7

Waarom per sé de radio van KPN? Via Sonos kun je heel veel radiozenders krijgen, maar juist de keuze om ze van KPN te willen hebben zorgt voor de route via de TV.

Kijk eens bij Hoe luister ik naar JUKE via mijn Sonos speakers? :

Ik zou graag de stingray zenders afspelen via mijn sonos speakers .

Reputatie 7
Badge +3

Indien je in het bezit bent van een iPhone of iPad dan zou je wellicht Stingray kunnen afspelen met AirPlay.

Reputatie 7

Je kunt ook Stingray toevoegen aan Sonos….. Zie Stingray Music op Sonos | Sonos

Eerst even je account koppelen met je KPN-account, zie Hoe krijg ik Stingray Music op mobiel | KPN Community

STR is toegevoegd aan Sonos app maar zie nog niet de kanalen zoals ik via mijn kpn kastje kan ontvangen. Maar ben al een heel stuk verder. Bedankt.

Reputatie 7

Je tikt bij de bronnen op Stingray Music en dan op Channels? Of is dat niet wat je verwacht als je KPN gewend bent?

Niet helm, kpn heeft ong 50 verschillende kanalen met elk zijn genre. Die vind ik niet bij de Sonos app. Ik ben bang dat dat gescheiden is.

Reputatie 7

Dus niet dit?

Klopt. Dit heb ik nu ook. En er zit vast iets leuks tussen. Ga eens op m’n gemak zoeken.

Reputatie 7

Veel plezier!

Reageer