Skip to main content
Beantwoord

Koptelefoon bij platenspeler

• 28 december 2022
  • 5 reacties
  • 357 Bekeken

• Novice
  • 2 reacties

Hi,

Ik overweeg een platenspeler met een Five aan te schaffen. Maar wil mogelijkheid hebben om platen te beluisteren met (draadloze) koptelefoon als bijv iemand anders tv aan het kijken is. Volgens winkelmedewerker kan dat niet? Kan iemand mij adviseren?

Beste antwoord door 106rallye

En een RCA switch? Meestal gebruik je die voor meer apparaten op één ingang, maar deze heeft ook een hoofdtelefoon uitgang: https://www.allekabels.nl/tulp-kabel/9/1019310/4-weg-audio-schakelaar.html?gclid=CjwKCAiA76-dBhByEiwAA0_s9WYzprJ5xqiQmHA4yDmVi798cDuqWY2tDuEJV5lHhcBeaz5Fleaw3xoCBF4QAvD_BwE

Voor Sonos heb je altijd een platenspeler met een voorversterker (ingebouwd of los) nodig. Mogelijk zijn die losse er ook met een uitgang voor de Five en één voor de koptelefoon.

Bekijk origineel
Heb je hier een antwoord gevonden op je vraag?
Reageren op dit topic is niet mogelijk.

5 Reacties

Ronald22
Forum|alt.badge.img+3
  • Rising Star
  • 1081 reacties
  • 28 december 2022

Er zijn wel platen spelers te koop met een koptelefoon aansluiting maar je zou dan elke keer het stekkertje of in de Five doen of in de koptelefoon.

• Auteur
  • Novice
  • 2 reacties
  • 28 december 2022

Dank je Ronald22, maar dan heb ik een platenspeler met voorversterker nodig?

106rallye
  • 8439 reacties
  • Antwoord
  • 28 december 2022

En een RCA switch? Meestal gebruik je die voor meer apparaten op één ingang, maar deze heeft ook een hoofdtelefoon uitgang: https://www.allekabels.nl/tulp-kabel/9/1019310/4-weg-audio-schakelaar.html?gclid=CjwKCAiA76-dBhByEiwAA0_s9WYzprJ5xqiQmHA4yDmVi798cDuqWY2tDuEJV5lHhcBeaz5Fleaw3xoCBF4QAvD_BwE

Voor Sonos heb je altijd een platenspeler met een voorversterker (ingebouwd of los) nodig. Mogelijk zijn die losse er ook met een uitgang voor de Five en één voor de koptelefoon.

Ronald22
Forum|alt.badge.img+3
  • Rising Star
  • 1081 reacties
  • 28 december 2022

Ik hou zelf nooit zo van die switch dingen, toch altijd het idee dat er ergens een geluidssignaal vermindering of storing zit. Het kan een mooie oplossing zijn hoor maar als iets rechtstreeks kan heeft dat mijn voorkeur.

• Auteur
  • Novice
  • 2 reacties
  • 28 december 2022

Dank voor jullie input!

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ben je akkoord dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen