Vraag

kan via ios app niet inloggen. via android wel.

  • 14 May 2023
  • 14 reacties
  • 102 Bekeken

Sinds 2 weken lukt het me niet om via de iPhone in de Sonos app mij aan te melden. Ik kan mijn Sonos luidsprekers wel bedienen met de iPhone . Van alles al geprobeerd. Alles gereset en opnieuw ingesteld. Dit lukt alleen via mijn tablet wat via Android werkt. Zodra ik het probeer via iPhone. Krijg ik telkens de vraag om mij aan te melden wat niet lukt. Wie kan mij helpen.


Reageren op dit topic is niet mogelijk.

14 Reacties

Reputatie 5
Badge +3

Je kan niet inloggen maar kan de speakers wel bedienen met de iPhone? Weet je zeker dat de laatste updates zijn geïnstalleerd?

Reputatie 7

Voldoet je telefoon aan de Sonos systeemeisen?

De iPhone heeft iOS 16.4.1

@Ronald22 welke updates moeten geïnstalleerd zijn? 

Reputatie 5
Badge +3

De normale updates van de iPhone en Sonos. Maar je kan de speakers wel bedienen zeg je?

Klopt ik kan de Sonos wel bedienen. Alleen niet inloggen, zodat ik Spotify kan gebruiken. Wel Sonos radio.

Reputatie 5
Badge +3

En als je Spotify even verwijderd uit je muziek diensten en opnieuw toevoegd? 

Ook dat heeft niet tot het gewenste resultaat geleid.

Reputatie 7

Ik zou Sonos even bellen.

Heb zelfde probleem. Ook iOS. Gaarne bug fixen @sonos. 

Reputatie 7

Ik zou Sonos even bellen.

@Henkie28 Misschien toch even doen.

Reputatie 4
Badge +1

Goedemiddag @Henkie28 

Vreemd om te horen dat het niet lukt om in te loggen via de IOS.

Enige wat ik mij zou kunnen bedenken is dat er gisteren een app update is geweest en misschien de app niet up to date is.

Heb je de nieuwe app vanuit de app store al kunnen downloaden?

 

Intern ben ik het nagelopen maar hebben geen trend kunnen vinden dat niemand meer kan inloggen via IOS. 

 

Dank Jeroen en 106rallye. Wellicht heeft het te maken dat het bedrijf waarvoor ik werk de administrator is van de telefoon. Zij beheren ook een werk iPad en daarop heb ik hetzelfde probleem. Beide waren eerder wel keurig ingelogd en kon ik Spotify gebruiken, maar nu op allebei niet meer. Vanzelf uitgelogd. Op de telefoon heb ik de app opnieuw geïnstalleerd, maar dat helpt niet.
Eigen iPad en MacBook Air werken prima. 
Ik ga eerst maar eens op vakantie dan zal ik onze IT man eens gaan spammen.

Reputatie 4
Badge +1

@Henkie28 

Dat is zeer mogelijk inderdaad.

We komen dit soort dingen vaker tegen mt zakelijke telefoons. 

Reputatie 7

MS Defender doet de laatste tijd moeilijk, lees ik.