Goedenavond,
sinds vanmiddag in het bezit van een sonos playbar en 2 sonos one speakers maar ik kom met geen mogelijkheid in de app hij blijft aangeven dat het wachtwoord niet klopt terwijl ik zeker weet van wel iemand een idee wat dit kan zijn?
Goedenavond,
sinds vanmiddag in het bezit van een sonos playbar en 2 sonos one speakers maar ik kom met geen mogelijkheid in de app hij blijft aangeven dat het wachtwoord niet klopt terwijl ik zeker weet van wel iemand een idee wat dit kan zijn?
Bedankt voor u reactie maar nee dat heb ik allemaal al geprobeerd
Zijn het nieuwe apparaten, of 2e hands gekocht? Het lijkt dan wel of ze op een ander account staan.
Ook al terug naar de fabrieksinstellingen gegaan?
Ik lees net na een zoekopdracht dat het resetten van je router dit probleemzou kunnen oplossen. Meerdere gebruikers melden dit als oplossing.
Het zijn nieuwe apparaten vanmiddag aangeschaft het vreemde is dat ik via de website van sonos wel kan inloggen en mijn wachtwoord kan veranderen maar in de app blijft hij aangeven dat het wachtwoord niet klopt mijn playbar doet het wel door middel van de audio kabel naar mijn tv
Ook dit heb ik 2 maal geprobeerd
Vreemd hoor. Al geprobeerd de playbar bekabeld aan je router te hangen?
Nou de playbar doet het juist wel op de tv maar de 2 sonos one speakers niet omdat ik niet kan inloggen in de app
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.