Ik krijg de melding dat er geen content meer worden geladen.
Alle updates keurig uitgevoerd.
Sonos meldt serverproblemen
Kan geen content laden
Ik wel.
De helpdesk meldde mij dat je de muziekservices nog kunt toevoegen met de Windows Sonos app op PC of laptop.
Zo heb ik TuneIn daar toegevoegd, en vervolgens kwam het ook terug op mijn Ipad en Android Telefoon.
Dus, als je nog een PC hebt..
Krijg in de Sonos app melding : er kan geen content worden geladen.
nieuwe update gedaan. En app opnieuw gedownload.
probleem blijft. Hebben meerdere hier last van ?
Je kunt op je PC met de oude Sonos app nog content (muziekserverservices zoals Spotify en TuneIn) toevoegen. Dan doet het het ook weer op de app.
Sinds afgelopen weekend ondervind ik met de Sonos app het volgende probleem:
Het betreft de sonos one geplaatst in de keuken. Het eerste wat wordt aangegeven is de mededeling “Geen content”, waar ik normaal gesproken mijn keuze pakket aan radiozenders en/of spotify krijg te zien. Indien ik kies voor TuneIn krijg ik de mededeling dat mijn account voor TuneIn (new) is verlopen en moet ik mij opnieuw aanmelden d.m.v. autorisatie. Dit gedaan hebbende krijg ik de mededeling dat het de eerst 90 dagen gratis is en dat daarna de abonnementsvergoeding van € 5,52 per maand ingaand.
Na tweemaal contact te hebben gehad met de sonos chat ben ik ook niet veel wijzer geworden. Via een tip uit deze chatgroep nog een tip uitgevoerd door op mijn pc (windows) de sonos app te installeren en Sonosradio toe te voegen (met keuze TuniIn (oud)). Dit laatste is gelukt echter zie ik geen aanpassingen in mijn sonos app op mijn mobiele telefoon.
Mocht er iemand zijn die mij kan informeren hoe te handelen om alles weer in de oude situatie aan te passen dan hoor ik het graag.
Daar er meer gebruikers ‘last’ hebben van dit onderwerp kan ik me niet aan de indruk onttrekken dat er wat met de software aan de hand is.
Het lijkt erop dat je bij TuneIn niet voor de gratis mogelijkheid (betaald met reclame) maar voor de betaalde mogelijkheid gekozen hebt. Is dat nog aan te passen? Misschien is de site van TuneIn duidelijker dan de app.
Hoi, 106rallye,
Bedankt voor de info.
TuneIn, sonosradio en spotify kreeg ik vorige week meteen te zien bij het openen van de app. Ik heb verder niets aangepast aan de app.
Nu zie ik de icoontjes nog wel maar geeft de app elke keer aan ‘geen content’. TuneIn new heb ik niet afgesloten (1ste 90 dagen gratis en dan €5,99 per maand aan kosten). Ook wordt aangegeven de Sonos radio HD, 1ste 90 dagen gratis daarna €9,99 per maand, ook niet afgesloten.
Heb de stroom al van de One afgehaald, Sonos app verwijderd en weer gedownload. Al deze en eerder vermeldde handelingen hebben tot nu nog geen verbeteringen opgeleverd. Het vreemde is dat ik ook in de woonkamer Sonos boxen heb staan die via de tv zijn gestreamd, geen enkel probleem mee. Echter gebruik ik daar de Sonos app niet voor.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.