Issues na updaten (maart 2024)

  • 13 March 2024
  • 10 reacties
  • 112 Bekeken

Badge

Vanmorgen geüpgraded naar versie 16 van de s2 controller.

Ik heb nu twee issues:

  • De queue laat zich niet goed leegmaken, en tracks van de NAS of van Spotify kun je niet meer toevoegen
  • In een enkel geval als ik een track weet te selecteren, komt deze dubbel in de lijst en als je er een weg haalt komt die automatisch terug

Da’s een beetje vreemd.

Wat te doen? ZIjn het bekende issues?

 


10 Reacties

Badge +1

Ik had een beetje hetzelfde met die queue vanmorgen. Probeerde iets van Apple Music af te spelen via de Sonos app en er kon niets aan de queue toegevoegd worden maar de queue zelf was leeg. Bleek veroorzaakt te worden doordat ik een maand gratis Apple Music kreeg vanwege de aankoop van een Era 300 speaker gisteren. Dat merkte ik toen ik Apple Music buiten de Sonos app opstartte. Dus misschien is er iets mis met je services, uitgelogd oid. 

Badge

Voor Spotify zou dat kunnen natuurlijk. Maar voor muziek vanaf de NAS?

Badge +1

Ik heb ook een NAS maar die werkt nog normaal. Ongeveer tegelijk met S2 (16.1) update was er ook een IOS update (17.4) ook toegepast?  maar misschien heb je geen iPhone.. 

Badge +1

Hmm, tijdje met die queues lopen spelen en heb net als jij problemen met het afspelen/toevoegen van nummers aan queues maar eigenlijk alleen met Apple Music, af en toe een 701 error als ik een los nummer wil afspelen van Apple Music  wat zou wijzen op netwerkproblemen maar Spotify werkt prima. Na een tijdje werkt het wel weer… als ik een paar uur niks doe is het probleem weer terug…  

 

Badge

Ik heb ook een NAS maar die werkt nog normaal. Ongeveer tegelijk met S2 (16.1) update was er ook een IOS update (17.4) ook toegepast?  maar misschien heb je geen iPhone.. 


Alles via de Macbook Pro, de iPad Pro of de iPhone 

En inderdaad allemaal geupdated. 
zou het daar aan liggen?

Badge +1

Ik heb mijn Ziggo modem, router, switches en alle Sonos speakers van de stroom afgehaald voor een minuut of 10. Daarna Ziggo modem opgestart, gewacht tot er verbinding was. Router aangezet en even gewacht tot er verbinding was met internet. Daarna alle Sonos speakers weer van stroom voorzien. Tot nu toe nog geen problemen met afspelen en queues… 

Badge

Ik heb mijn Ziggo modem, router, switches en alle Sonos speakers van de stroom afgehaald voor een minuut of 10. Daarna Ziggo modem opgestart, gewacht tot er verbinding was. Router aangezet en even gewacht tot er verbinding was met internet. Daarna alle Sonos speakers weer van stroom voorzien. Tot nu toe nog geen problemen met afspelen en queues… 


MMmmm…. U heeft ook Ziggo lees ik.

Toevallig ook met die wifi points?

Badge +1

Nee, ik heb geen Wifi points. Vroeger al genoeg ellende gehad met extenders, acces points, etc. Sterke router heeft mijn voorkeur. Nog steeds problemen met queues? 

Ik heb ook Ziggo, heb sinds de update ook problemen. Ben steeds 1 of meerdere boxen kwijt. Dan moet alles van de stroom, router uit, wachten wachten en als je geluk hebt vindt hij de boxen weer. Soms niet alles en moet je nog een keer het hele proces door. Soms na een dag weer, soms een paar dagen. Heel vervelend dit. Ik dacht dat het aan mijn wifi of systeem lag maar niet dus. En nu Sonos? 

Mijn Sonos Boos blijft wel in de lucht en de app blijft voor 1 box steeds voorstellen dat ik die met mijn eigen netwerk verbind. Is dat dan buiten de Boost om? Ik kan best wat installeren maar dit gaat me boven de pet 

Reageer