Omdat de iPod dock niet meer gebruikt kan worden, heb ik een iPod Touch aangeschaft.
Helaas merk ik nu bij het afspelen via de iPod Touch (en ook de iPhone SE) dat Sonos volkomen willekeurig nummers niet helemaal afspeelt en vervolgens met een nieuw nummer begint. Dit gebeurt alleen bij Sonos en niet als ik de iPod en de iPhone zelf gebruik.
Ik heb de laatste update nog niet geïnstalleerd, zodat ik nu nog mijn oude iPod Classic kan gebruiken. Dit werkt nog steeds perfect en ook de radiostations werken prima.
Heeft iemand enig idee wat er aan de hand kan zijn?
Antwoord
iPod Touch en iPhone via Sonos
Beste antwoord door Tim S
Wij zijn ons bekend dat iOS toestellen de wifi bedrukken om als het toestel in slaap valt.
Dit om stroom verbruik te reduceren.
Wil je daarom vragen te testen of je het zelfde probleem meemaakt als het toestel niet op zwart springt, dus dat je de slaapstand van het toestel (tijdelijk als test?) uit zet.
Wij hebben dit probleem doorgegeven aan Apple en hopen dat deze in de toekomst een update uitbrengen waarin de wifi niet word dicht gedrukt waarin Sonos de muziek gewoon netjes kan blijven benaderen, ook in slaapstand.
Dit om stroom verbruik te reduceren.
Wil je daarom vragen te testen of je het zelfde probleem meemaakt als het toestel niet op zwart springt, dus dat je de slaapstand van het toestel (tijdelijk als test?) uit zet.
Wij hebben dit probleem doorgegeven aan Apple en hopen dat deze in de toekomst een update uitbrengen waarin de wifi niet word dicht gedrukt waarin Sonos de muziek gewoon netjes kan blijven benaderen, ook in slaapstand.
Reageren op dit topic is niet mogelijk.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.