Bij mij is het ook eindelijk opgelost doordat ik blijkbaar 2 e-mailadressen had. Ik zag na het inloggen op de website bij ‘profiel’ en dan ‘systeem’ geen producten staan. Na ww reset van mijn (blijkbaar) andere e-mailadres (gelukkig heb ik er niet veel) op te vragen en daarmee in te loggen zag ik daar wel mijn boxen staan. Bedankt voor deze gouden tip! Ik zag iemand benoemen dat het zijn eigen schuld was, omdat hij meerdere emailadressen heeft, maar dit is natuurlijk onzin! Sonos doet deze waardeloze update en biedt daarna geen oplossing.
Ik hoop iig dat de oplossing voor anderen ook werkt..ik kan eindelijk na 3 mnd(!) mn wekker weer zetten 🥱
@Chrispy1981 Ik vraag me dan wel af hoe Sonos moet weten dat het mailadres dat jij gebruikte om in te loggen en waarop geen systeem is geregistreerd, hoort bij een systeem dat wel geregistreerd is op je andere mail.
Bij mij is het ook eindelijk opgelost doordat ik blijkbaar 2 e-mailadressen had. Ik zag na het inloggen op de website bij ‘profiel’ en dan ‘systeem’ geen producten staan. Na ww reset van mijn (blijkbaar) andere e-mailadres (gelukkig heb ik er niet veel) op te vragen en daarmee in te loggen zag ik daar wel mijn boxen staan. Bedankt voor deze gouden tip! Ik zag iemand benoemen dat het zijn eigen schuld was, omdat hij meerdere emailadressen heeft, maar dit is natuurlijk onzin! Sonos doet deze waardeloze update en biedt daarna geen oplossing.
Ik hoop iig dat de oplossing voor anderen ook werkt..ik kan eindelijk na 3 mnd(!) mn wekker weer zetten 🥱
Ik zie dat er nog meer mensen dit probleem hebben 6 maanden geleden. Is het bij iemand die al verholpen? Ik heb een ander mobiel geprobeerd, modem internet gereset, app sonos aantal keren verwijderd...sonos one bekabeld met utp..
Heb ook een sonos beam, die ziet hij wel met instaleren... maar zodra ik de andere sonos wilt toevoegen krijg ik dit gezeur…
Ik heb precies het zelfde probleem, kan mijn nieuwe era 100 niet toevoegen… moet steeds als beheerder inloggen en kan niets, kom in de zelfde loup terecht. Waardeloos dit, je koopt iets maar kunt het niet gebruiken!
Zoals hierboven weergegeven heeft niet iedereen hier last van én heeft Sonos het niet als een algemeen probleem bekendgemaakt. Als je dus een probleem met inloggen hebt en het niet ligt aan het gebruik van een verkeerd account, is het beter om Sonos te bellen.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.
Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ben je akkoord dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.
We maken gebruik van 3 verschillende soorten cookies. Je kunt kiezen welke cookies je wilt accepteren. We hebben basiscookies nodig om deze site te laten werken, daarom moet je ten minste deze selecteren. Je keuze kan je altijd aanpassen bij cookievoorkeuren in je profielinstellingen. Meer informatie.