Na de update heb ik geen toegang meer tot mijn streaming diensten.
Na de update heb ik geen toegang meer tot mijn streaming diensten.
Wat voor problemen heeft jouw systeem dan?
Zoals hierboven wordt beschreven, kan niet inloggen, al een paar maanden niet mogelijk.
Heb je al eens met Sonos gebeld? Ik zie dit probleem namelijk niet meer staan bij https://en.community.sonos.com/controllers-and-music-services-228995/the-new-sonos-app-and-future-feature-updates-6892942 Dat zou betekenen dat Sonos het als opgelost beschouwt.
Heb je al eens met Sonos gebeld? Ik zie dit probleem namelijk niet meer staan bij https://en.community.sonos.com/controllers-and-music-services-228995/the-new-sonos-app-and-future-feature-updates-6892942 Dat zou betekenen dat Sonos het als opgelost beschouwt.
Dank je wel voor de tip, ik ga het bekijken.
Bij mij is het ook eindelijk opgelost doordat ik blijkbaar 2 e-mailadressen had. Ik zag na het inloggen op de website bij ‘profiel’ en dan ‘systeem’ geen producten staan. Na ww reset van mijn (blijkbaar) andere e-mailadres (gelukkig heb ik er niet veel) op te vragen en daarmee in te loggen zag ik daar wel mijn boxen staan. Bedankt voor deze gouden tip!
Ik zag iemand benoemen dat het zijn eigen schuld was, omdat hij meerdere emailadressen heeft, maar dit is natuurlijk onzin! Sonos doet deze waardeloze update en biedt daarna geen oplossing.
Ik hoop iig dat de oplossing voor anderen ook werkt..ik kan eindelijk na 3 mnd(!) mn wekker weer zetten 🥱
Ik hoop iig dat de oplossing voor anderen ook werkt..ik kan eindelijk na 3 mnd(!) mn wekker weer zetten 🥱
Wat zal je uitgeslapen zijn. 🤭
Bij mij is het ook eindelijk opgelost doordat ik blijkbaar 2 e-mailadressen had. Ik zag na het inloggen op de website bij ‘profiel’ en dan ‘systeem’ geen producten staan. Na ww reset van mijn (blijkbaar) andere e-mailadres (gelukkig heb ik er niet veel) op te vragen en daarmee in te loggen zag ik daar wel mijn boxen staan. Bedankt voor deze gouden tip!
Ik zag iemand benoemen dat het zijn eigen schuld was, omdat hij meerdere emailadressen heeft, maar dit is natuurlijk onzin! Sonos doet deze waardeloze update en biedt daarna geen oplossing.
Jaaaaaaa! Dit werkte voor mij. Geweldig bedankt.
Ik zie dat er nog meer mensen dit probleem hebben 6 maanden geleden. Is het bij iemand die al verholpen? Ik heb een ander mobiel geprobeerd, modem internet gereset, app sonos aantal keren verwijderd...sonos one bekabeld met utp..
Heb ook een sonos beam, die ziet hij wel met instaleren... maar zodra ik de andere sonos wilt toevoegen krijg ik dit gezeur…
Pfff 2 .5 uur al bezig geweest
Ik zou maandag eens bellen met Sonos.
Ik heb precies het zelfde probleem, kan mijn nieuwe era 100 niet toevoegen… moet steeds als beheerder inloggen en kan niets, kom in de zelfde loup terecht. Waardeloos dit, je koopt iets maar kunt het niet gebruiken!
Blijkbaar ben ik niet de enige.
Hoe kan het in godsnaam zo zijn Sonos dit probleem al (minimaal) 6 maanden kent en nog niet opgelost heeft?????
Als Sonos het als opgelost beschouwt, wordt er niets meer gedaan. Als het probleem nog wel bestaat moet je ze erop wijzen. Bellen dus.
Ik heb gebeld met de helpdesk en samen met mij alles gereset, probleem is verholpen!
Gereset of gereboot?
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.