Vraag

inloggen als systeemeigenaar


Na de update heb ik geen toegang meer tot mijn streaming diensten. 

 

 


29 Reacties

Reputatie 7

Ik neem aan dat je hebt uit- en ingelogd?

Ja, al meerde malen maar de melding blijft terugkomen en de functionaliteiten zijn nog niet beschikbaar

Reputatie 7

Welke functionaliteiten zoek je? Er is heel wat veranderd in de nieuwe app, en niet alles ten goede, zo lijkt het…..

Ik wil weer gebruik kunnen maken van TuneIn (radio), soundcloud en Spotify. 

Werkte voorheen ook goed, maar na de update werkt het niet meer, kan nu alleen streamen vanuit spotify. 

 

 

Hi, heb hetzelfde. Alleen krijg ik de melding als ik de One wil updaten. Ben al in en uitgelogd, Mijn systeem is zelfs niet beschikbaar nu. Hoop dat jullie advies hebben :)

Ik heb helaas dezelfde melding… wil mijn producten opnieuw configureren maar krijg alleen maar deze melding…

Ik zit in een loupe , elke keer kom ik hierop terecht.

Niets werkt nog

Dit zijn de stappen die ik doormaak.

en ik eindig elke keer terug bij de update

 


wat moet ik nu doen?

Reputatie 7
Badge +3

Misschien even bellen met Sonos. 

Dit zijn de stappen die ik doormaak.

en ik eindig elke keer terug bij de update

 


wat moet ik nu doen?

Heb precies hetzelfde, wat ik ook probeer. Kom er niet voorbij.

Hier identiek het zelfde probleem 

 

graag ontvang ik de  update en een  mail wanneer de fouten uit de update  gehaald zijn…. 
Onzorgvuldig gedaan /sonos… en goed waardeloos dat ik het systeem zonder een online verbinding  niet kan gebruiken.

Ook hier zelfde probleem. Kan niet eens die Ikea boxen koppelen aan mijn account.

ik heb nu de gehele installatie bekabeld gedaan en dat werkt voor nu… nu maar wachten tot de  wifi bug opgelost wordt… wie weet werkt dat ook voor jullie.

 

Suc 6

Afgelopen week een uur met sonos hiervoor aan de lijn gehangen. Ik kan helemaal geen muziek meer luisteren vanwege nieuw wifi netwerk en nieuwe telefoon.

ik krijg dezelfde melding, ze gaven aan dat het een bug is in de app en wachten tot de nieuwe update er is.

oplossing zou zijn om met een andere telefoon proberen in te loggen en muziek af te spelen, daarna zou het op je eigen telefoon weer moeten werken. Ik heb het nog niet getest.. dus ben benieuwd

Afgelopen week een uur met sonos hiervoor aan de lijn gehangen. Ik kan helemaal geen muziek meer luisteren vanwege nieuw wifi netwerk en nieuwe telefoon.

ik krijg dezelfde melding, ze gaven aan dat het een bug is in de app en wachten tot de nieuwe update er is.

oplossing zou zijn om met een andere telefoon proberen in te loggen en muziek af te spelen, daarna zou het op je eigen telefoon weer moeten werken. Ik heb het nog niet getest.. dus ben benieuwd

Heeft het bij mij opgelost, super bedankt 🙏 

Hier zelfde melding op de ipad. Meerdere keren ingelogd, app verwijder, opnieuw geinstalleerd, update binnen gehaald. Op de telefoon (iphone) geen probleem. Maar ook nadat ik daar ben ingelogd en muziek heb afgespeeld, werkt het op de ipad nog steeds niet.

update: sterker nog… heb de fout gemaakt om op de telefoon uit te loggen… en je raad het al… nu kom ik daar ook niet meer goed ingelogd… please Sonos, fix this!

 

Reputatie 7

Waarom heeft “een nieuw wifi netwerk” per sé nieuwe wifigegevens met zich meebrengen. Scheelt een hoop gezeur (zeker als de app voorlopig ook niet meewerkt) om gewoon de oude wifigegevens in de nieuwe router te zetten….

Is hier al een oplossing voor?

nog altijd geen oplossing ?

Reputatie 7

Misschien even bellen met Sonos. 

Lijkt mij een goeie. Kan dinsdag weer.

Ook ik had de hier genoemde problemen. Er was een update nodig, moest hiervoor aanmelden als eigenaar maar hoe dan?

Oplossing ik heb een utp kabel gepakt,l en aangesloten op mijn Internet router. Eerst de Sonos devices volledig geïnitieerd, waarna ik via mijn app opnieuw deze kon toevoegen; ik had de app overigens ook al volledig verwijdert maar verwacht dat dit achteraf niet had gehoeven. Gelukkig weer muziek in huis na 2 dagen gedoe.

Sonos , dit moet echt niet kunnen; hoe heeft deze update door test scenario’s kunnen komen! 

Na de update heb ik geen toegang meer tot mijn streaming diensten. 

Bij mij idem probleem. Is bug va wifi. Plaats utp kabel in je Sonos, verbindt deze met je router, voor resetvevt uit van je devices en daarna werkte het weer bij mij.

 

 

Ik heb helaas dezelfde melding… wil mijn producten opnieuw configureren maar krijg alleen maar deze melding…

Koppel je Sonos via Utp kabel aan je router. Evt. je Sonos resetten. Hierna kon ik ze weer toevoegen en werkt het bij mij weer; wel 2 dgn. aan het zoeken geweest. Er is blijkbaar een Wifi bug in de software. 

Ik heb exact hetzelfde probleem. Al uren bezig geweest. Resets uitgevoerd, instellingen terug naar fabrieksmodes, router reset. Niets helpt. 
krijg de melding dat er een software update moet komen en als ik dat wil doen moet ik uitloggen en opnieuw inloggen als beheerder. Heel vervelend allemaal. 
Ben wel blij te zien dat ik niet de enige ben 🙈.

@Gijsbertvandewegt, heb je sonos al gekoppeld via utp aan je router? Dat hielp bij mij (zie response naar KVeen2).

ps. overigens had ik ook mijn IOS app re-installed; mijn inziens niet perse nodig maar gevolg van de vele herstel pogingen. 

Reageer