Vraag hulp en praat over de Sonos S1- en S2 Controller-apps voor mobiel en de desktop-app. Je kunt hier ook hulp krijgen bij het gebruik van partner-apps met Sonos.
Meest recente
Ik gebruik tot op heden naar volle tevreden de Sonos apparatuur thuis. Ik heb daarbij een premium spotify account en heb daar meer dan 35 afspeellijsten staan inmiddels. Ik maak gebruik van zoveel lijsten omdat je binnen de Sonos app niet per album of vanaf een bepaald nummer kan starten. Nu merk ik dat de laatst toegevoegde afspeellijsten niet zichtbaar worden in de sonos app. Is het zo dat behalve de sonos favorieten ook de spotify afspeellijsten / favorieten begrensd zijn? Dat zou jammer zijn, op deze manier kan ik de andere tekortkomingen (beperkte favorieten en niet per album / vanaf nummer afspelen in spotify lijsten) dus niet op deze manier oplossen.
Is het mogelijk om YouTube e via mijn pa af te spelen op mijn sonos systeem. Bv door het via een http stream uit te zenden en via een radiostation toe te voegen in de Sonos software. Heeft iemand een idee welk programma ik hiervoor kan gebruiken?
Allen, jaren lang zonder probleem naar Q-Music Nl via Sonos (Play 5) / TuneIn geluisterd, maar laatste weken valt paar keer per uur het geluid even (paar seconde) weg. Met andere radio stations of Spotify geen noemenswaardige problemen. Daarnet echter via mobiele telefoon (4G vodafone) en TuneIn 30 minuten zonder problemen naar Q-Music geluisterd. Wie heeft dit ook en/of hoe kan ik dit oplossen / de oorzaak achterhalen ?
Dag! Ik ben een digibeet. Ik probeer vanaf mn android toegang te krijgen tot de nas. Als ik de muziekbibliotheek via de sonosapp benader krijg ik de mededeling 'Toegang tot //sever/music geweigerd'. Wat doe ik fout? Bedankt! Jeroen
Hee Hallo! Heeft iemand een idee hoe ik mijn muziek via het sonos-Windows programma ook via m'n PC speakers kan laten gaan? Zodat ik zowel het geluid via m'n play5 als via m'n pc loopt? Dit zonder gebruik te maken van de in line Jack aansluiting (dit ivm vertraging) Denk niet dat het mogelijk is maar ik probeer het toch even Thanks alvast!!!
Ik wil graag de wekvolumes binnen een groep apart kunnen instellen. Is dat mogelijk? In de groep van 2x Play:1, 2x Play:3 en een Connect:Amp is de laatste veel zachter. Vraagt om stand 18 tegenover 10 voor de andere. De Amp buiten de groep plaatsen en apart laten wekken geeft een hoorbaar faseverschil met de andere.
Sinds kort ben ik in het bezit van een sonos systeem. Voor de volledigheid; één PlayBar en twee Play1 speakers. Tot op heden bevalt het uitstekend. Inmiddels al behoorlijk wat favorieten ed toegevoegd. Nu heb ik vooralsnog alleen nog één vraag mbt Spotify. Wellicht zegt de titel al genoeg; Ik volg op spotify een aantal personen of groepen / organisaties. Is het ook mogelijk om hun playlists alszodaniog af te luisteren mbv de SONOS app? ik wil bijvoorbeeld de afspeellijst van de jaren 80 van radio 2 thuis luisteren, maar ik heb nog niet kunnen ontdekken hoe ik dat (het beste) kan doen.
Ik heb een vraag . Ik heb momenteel de soundbar aangesloten op mijn kabelontvanger omdat deze een optische aansluiting heeft . ( Mijn wat oudere flatscreen heeft deze aansluiting niet ) Nu wil ik mijn pc geluid ook via de sonos aansluiten ivm films kijken etc .. Nu zie ik een hoop omvormer kastjes te koop staan naar van optisch naar tulp maar dan houd ik het probleem dat ik iedere keer de optische stekker op de sonos moet wisselen . Heeft iemand hier en oplossing voor ? alvast bedankt voor het meedenken Rich
Iemand een idee waar ik SoundCloud kan toevoegen want ik vind deze service nergens terug.
Heb je al een account? Inloggen
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.