Vraag
Hoog batterijverbruik Sonos app
Het valt me app dat het gebruik van de Sonos app de batterij van mijn iPhone erg snel leegslurpt. Soms verbruikt de app wel 55% op een dag! Ook als de app niet actief wordt gebruikt, is het stroomgebruik nog steeds erg hoog (sluipverbruik).
Ik gebruik de app in eerste instantie voor het regelen van het volume voor mijn tv. Als ik muziek afspeel vanaf mijn NAS gaat het verbruik helemaal hard en is de batterij van mijn iPhone (5S) binnen een halve dag leeg..
Ik heb in de app zelf het gebruik van locatievoorzieningen al uitgeschakeld, maar dat heeft nauwelijks effect op het batterijvebruik.
Mijn Sonos Playbar en SUB zijn via BOOST (met een ethernet kabel aan de router) geconfigureerd. Mijn drie huisgenoten gebruiken de app eveneens via hun eigen iPhone en iPad.
Iemand ervaringen met het hoge batterijverbruik van de app, tips of advies?
bvd
Ik gebruik de app in eerste instantie voor het regelen van het volume voor mijn tv. Als ik muziek afspeel vanaf mijn NAS gaat het verbruik helemaal hard en is de batterij van mijn iPhone (5S) binnen een halve dag leeg..
Ik heb in de app zelf het gebruik van locatievoorzieningen al uitgeschakeld, maar dat heeft nauwelijks effect op het batterijvebruik.
Mijn Sonos Playbar en SUB zijn via BOOST (met een ethernet kabel aan de router) geconfigureerd. Mijn drie huisgenoten gebruiken de app eveneens via hun eigen iPhone en iPad.
Iemand ervaringen met het hoge batterijverbruik van de app, tips of advies?
bvd
Reageren op dit topic is niet mogelijk.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.