Hoe sluit ik een Sonos Connect met 4 play:3’s op een Apple Mac mini aan? Krijg het niet werkend.

  • 21 January 2024
  • 3 reacties
  • 31 Bekeken

Hallo allemaal, ik heb een vraag over mijn zojuist gekochte Sonos Connect Zoneplayer ZP90, ik wil dit apparaat aansluiten op mijn Mac mini via de 3,5 audio-uitgang op dit apparaat. Ik heb de firmware van deze Sonos Connect (S1) gecontroleerd en geüpgraded. Ik heb vier Play:3-luidsprekers die compatibel zijn met de S1-controller. Ik heb dit systeem ingesteld via de IOS S1 app en alles werkt perfect met mijn iPhone en app. Maar als ik de Connect met mijn Mac mini verbind met een geschikte audiokabel, werkt deze niet 😞 Er komt helemaal geen geluid uit. Wat doe ik verkeerd of wat moet ik doen om dit te laten werken? Mijn doel is de 4 afspelen: 3 luidsprekers werken op mijn Mac. Dus ik kan het volume aanpassen en zo de volumeknoppen op mijn toetsenbord gebruiken

Wie wil mij hierbij helpen?

Zeer gewaardeerd


Reageren op dit topic is niet mogelijk.

3 Reacties

Reputatie 7

De woorden “werkt deze niet” geven weinig houvast om je te helpen. Wat heb je zelf al geprobeerd? Heb je in de Sonos app (eventueel automatisch) gekozen voor de bron “Lijningang”? Staat het volume van de Mac hard genoeg? Op hoeveel staat het ingangsvolume van de de ZP90? Weet je zeker dat het geen technisch defect is (de ZP90 is een oudje)?

Ik heb de opties die je aangegeven hebt geprobeerd maar helaas, alles resetten en app opnieuw installeren werkt ook niet, Ik ga de vorige eigenaar even contacten hierover.  Bedankt voor de input.

Reputatie 7

Je vraag kwam me al bekend voor: https://en.community.sonos.com/components-and-architectural-228999/how-to-connect-my-sonos-connect-to-mac-mini-and-play-sound-on-my-4-connected-play-3-6889494