Skip to main content
Beantwoord

hoe kan ik mijn era 300 koppelen met tunein

• July 11, 2025
  • 3 reacties
  • 65 Bekeken

Als ik het instaleer dan krijg ik een keuze scherm voor Tunein met abonnement.die kan ik weigeren , maar als ik wil koppelen met de sonos dan krijg ik de melding iets fout gegaan.

alleen als ik de betaal scherm gebruik dan zou die mij willen koppelen.

Volgens de verkoper van de era 300 zou die ook moeten koppelen zonder de betaal voorwaarde, hij geeft aan dat zij dat in de winkel met alle Sonos apparatuur kunnen doen.

Ik heb dit apparaat eigenlijk alleen maar aangeschaft om de radio te kunnen te beluisteren, 

wat doe ik fout of staat er iets fout ingesteld

Beste antwoord door 106rallye

Je moet eerst een account aanmaken op de site van TuneIn. Inderdaad even goed kijken dat je de gratis versie pakt, TuneIn stuurt sterk op de betaalde versie. Dan met die accountgegevens toevoegen via de Sonos app.

Reageren op dit topic is niet mogelijk.

3 Reacties

Ronald22
Forum|alt.badge.img+3
  • Rising Star
  • July 11, 2025

Het koppelen van Tune In kan soms een beetje lastig zijn, ik gebruik tegenwoordig Sonos Radio. Misschien kun je die eens proberen?

106rallye
  • Antwoord
  • July 11, 2025

Je moet eerst een account aanmaken op de site van TuneIn. Inderdaad even goed kijken dat je de gratis versie pakt, TuneIn stuurt sterk op de betaalde versie. Dan met die accountgegevens toevoegen via de Sonos app.

ronvmeijer
Forum|alt.badge.img+2
  • Enthusiast
  • September 9, 2025

Het nadeel van Sonos radio vind ik het enorme volume verschil tussen de diverse tracks. Verder klinkt het perfect.