Skip to main content
Als ik spotify gebruik. Is het vaak tijdens de muziek ff stil en gaat later weer verder. Erg irritant. Internet van ziggo en de ubee router evw321b word er echt gek van. Nummer melding 8459417 alvast bedankt remon
Dat zelfde probleem heb ik ook ik vind het erg vervelend Ik zet de playbar dan uit en weer aan Ik. Vraag mij af waar het aan ligt Spotify of Ziggo
De Ubee modem van Ziggo is helaas redelijk oud, en kan niet overweg met een playbar als deze surround speakers heeft en volledig draadloos geinstalleerd staat.

De Ubee zorgt voor een vertraging in het netwerk wat er voor zorgt dat de Playbar zijn informatie niet synchroon bij de achterspeakers kan afleveren.

Er zijn 3 opties.

1.: Sonos wifi, door 1 component te bekabelen, dus bijvoorbeeld een kabel van de Ubee modem naar de Playbar toe.

2.: Geen Surround speakers gebruiken.

3.: Ubee modem door Ziggo laten vervangen voor een nieuwer model modem.



Zou persoonlijk optie 3 aanraden, optie 2 is het minst gewenst.

Optie 1 kan zijn voordelen hebben, Sonos wifi is vaak wat stabieler voor Sonos zelf dan de wifi van de router.

Zie voor meer informatie omtrent het verschil van Sonos wifi of wifi van de router verwijs ik jullie naar de volgende Community Post.
Bedankt ik ga ermee aan de slag