Beantwoord

goedendag, ik kan met geen mogelijkheid inloggen bij sonos om een apparaat toe te voegen

  • 5 August 2023
  • 6 reacties
  • 144 Bekeken

Het lukt niet om in te loggen, ik heb het hele systeem ge reset, de router ge reset de visie opnieuw opgestart en nieuw account aangemaakt, een harde reset gedaan. Niets helpt. Om een speaker toe te voegen moet ik inloggen, maar dat lukt met geen mogelijkheid. Iemand nog een suggestie?

icon

Beste antwoord door Jeroen V 8 August 2023, 13:54

Bekijk origineel

Reageren op dit topic is niet mogelijk.

6 Reacties

Reputatie 7

Systeem gereset of gereboot? Want resetten verwijdert alle info waarmee Sonos iets had kunnen doen. Nachtje rust, morgen weer proberen en anders maandag Sonos bellen?

Alles geprobeerd, nu een heel nieuw account aangemaakt, Alle 6 speakers naar factory reset. Daarna alles weer aangemeld en toegewezen aan ruimtes. Alles werkt nu. 
3 uur bezig geweest. Nog wat geluidsaanpassingen en dan is het klaar. Rigoureuze oplossing maar het werkt tenminste. Bedankt voor je antwoord. Top!

Reputatie 4
Badge +1

Beste @Henrico1965 

In dit geval zou je de app ook even moeten resetten.

De app houdt in dit geval vast aan het oude e-mail adres.

 

 

Klopt, heb ik ook al gedaan

Ik heb exact hetzelfde probleem. Kan met geen mogelijkheid inloggen op mijn bestaande account. Op de website kan ik wel inloggen maar niet via de app. Reset van de app, verwijderen en herinstallatie allemaal geprobeerd. Help!

Reputatie 7

Ik geef antwoord in je eigen topic: