Goede wifi / en toch.... kan nummers niet aan wachtrij toevoegen | Spotify.
Om gek van te worden…
Uitstekende wifi, speaker aan/uit gezet en toch…. kan nummers niet aan wachtrij toevoegen error…
Fix this Sonos! → wat is het probleem? veel te vage error melding.
Voorbeeld van playlist:
top2000
Live radio sublime
Live radio studio brussel
Gewoon 1 van de belangrijkste functies die ‘gewoon’ zou moeten werken...
Bladzijde 1 / 1
Is de error melding ongeveer net zo vaag als je probleemmelding? Zo ja, dan is het inderdaad een erg groot probleem en dan ook nog je eigen melding “leuk” vinden.
Voor hulp zal je toch echt duidelijker je probleem moeten omschrijven en meer info moeten geven over opbouw van je netwerk e.d. Nu lijkt het of je radiostations aan een playlist wilt toevoegen, dat lijkt mij toch niet de bedoeling van een playlist. Of begrijp ik het verkeerd?
Probleem : Sonos App - kleine Spotify playlist toevoegen geen probleem, echter grotere play list (zoals top2000 / of andere grote playlist (live radio Sublime) - error - Kan nummers niet toevoegen.
Context:
uitstekend wifi netwerk
Via Spotify app playlist afspelen op Sonos werkt wel (maar via de Sonos App dus niet )
“Live radio …..” playlist is een playlist van de nummers van een bepaald radiostation zonder spraak / reclame e.d.
Wat voor wifinetwerk? Soms zijn mesh netwerken bijvoorbeeld geen goede combo met Sonos. Overigens is 2.000 nummers wel veel. Sonos zou echter meer aan moeten kunnen.
Unifi - netwerk alle Acces points bedraad (meshing staat uit).
Maar jij kunt dus wel via de sonos-app - bijvoorbeeld de spotify Top2000 playlist beluisteren? Ook in willekeurige afspeelvolgorde?
Ik vermoed dat je tegen een beperking van spotify aanloopt en niet zozeer van Sonos. Ik heb net een top2000 geprobeerd te starten en kan vervolgens wel deze starten middels shuffle, maar ik kan niet de lijst zien. Vanuit het aanroepen van de top2000 heb ik 2 keuzes, of doorklikken naar de spotify app of shuffle zonder dat ik iets zie.
Moet wel aangeven dat ik geen betaald abonnement heb op spotify.
Heb je een linkje naar die playlist? Dan probeer ik hem eens.
Ik heb een betaald spotify abonnement; hierbij een link naar paar afspeellijsten die niet via de Sonos App werken:
of
Heb je deze vraag ook al gesteld aan spotify? Ik vermoed toch dat de beperking bij hen ligt en niet bij Sonos.
en
Conclusie: bij mij doen deze beide lijsten het ook niet.
@AKLLKA Werkte dit eerder wel?
@106rallye Bedankt voor het testen!
Volgens mij werkten dit soort lijsten voorheen wel. Die van de top2000 redelijk zeker, Live Radio volgens mij ook. Dus lijkt mij bug in Sonos App.
Heb je deze vraag ook al gesteld aan spotify? Ik vermoed toch dat de beperking bij hen ligt en niet bij Sonos.
Nee de vraag heb ik nog niet bij Spotify gesteld, dat zou ik nog kunnen doen omdat ik er vanuit ga dat het issue in de Sonos App zit.
Sonos stelt zijn systeem open voor aanbieders zoals Spotify. Die bepalen vergaand hoe het er dan in de Sonos-app uit ziet. Kans is dan groot dat dan bij Spotify het probleem ziet als er iets wijzigt.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.