Ik begrijp dat je het Sonos-systeem gebruikt in een zakelijke omgeving? Is het mogelijk voor gebruikers om de Sonos te bedienen, bijvoorbeeld via het wifi-netwerk? In de meeste bedrijfsomgevingen kan dit namelijk niet - daar is het juist de bedoeling dat devices elkaar niet zien.
Volgens mij kun je niet zelf inzicht krijgen in wie veranderingen aanbrengt zoals het volume of het veranderen van een stream. Sonos kan wel zien vanaf welk apparaat dat gebeurt, als je binnen ongeveer een kwartier na de gebeurtenis een diagnose maakt en dan contact opneemt met Sonos.
Klopt, het wordt in een bedrijfsnetwerk gebruikt, enkel kan iedere medewerker de Sonos bedienen als hun de Sonos controller op de computer of laptop hebben staan. Nou willen we niet direct iedereen buiten sluiten van Sonos.
We willen graag weten waar en bij wie de problemen veroorzaken.
Dan moet je dus inderdaad zo snel mogelijk na de wijziging een diagnose maken en Sonos bellen.
Al veel te vaak gedaan maar dan kunnen ze niets voor ons betekenen, meerdere malen om een technische helpdesk medewerker gevraagd maar krijg er geen aan de telefoon en elke keer geen antwoord op de vraag van de slecht Nederlands sprekende eerstelijns helpdesk medewerkers.
Dat is vreemd. Gewoon het nummer gebeld dat op deze pagina staat? https://support.sonos.com/s/contact?language=nl_NL
De laatste keer dat ik hulp nodig had ben ik prima in goed Nederlands geholpen. Een Sonos medewerker moet in ieder geval een (op het juiste moment verzonden) diagnose kunnen bekijken.
Graag ontvang ik van een Sonos medewerker of Staf een reactie zodat zij ons direct en goed kunnen helpen.
Dit is een gebruikersforum, waarop Sonos af en toe meekijkt. Hier posten is dus geen garantie op hulp van Sonos zelf.
Hallo @Son-Tri
Welkom bij de Sonos community!
Alle mensen die verbonden zijn met hetzelfde netwerk als jouw speakers, hebben toegang tot jouw Sonos-systeem. Als ze niet ingelogd zijn met jouw account, is hun toegang natuurlijk beperkt, maar het wijzigen van het volume is voor hen geen probleem.
Kan iemand de knoppen op de luidspreker aanraken en het volume handmatig wijzigen? Als dat het geval is, kan je de touchbediening uitschakelen.
Ik vind het jammer dat onze agenten je niet konden helpen met dit probleem en zoals Rallye al zei, om je zo goed mogelijk te helpen, hebben we een diagnose nodig binnen de eerste 15-20 minuten nadat het probleem zich voordoet, om te proberen te zien hoe het volume precies veranderd is. En aangezien de situatie, kan je hier een systeemdiagnose verzenden. Ik verneem graag het bevestigingsnummer als antwoord op dit bericht.