beste Sonos, ik kan mijn sonos amp, mijn sonos move en mijn boost niet meer zien in de app. Online als ik inlog zie ik hem wel. Toevoegen lukt ook niet. Mijn sonos move is na reset toegevoegd maar heeft geen registratie. De knop om dit op te lossen werkt ook niet in de app. Kunnen jullie mij helpen?
Als je de nieuwe app hebt geinstalleerd, dan geef ik als tip in de app je account over te zetten naar jezelf; deze stappen doorlopen, je moet dan 2x inloggen;
https://support.sonos.com/en-ca/article/transfer-your-sonos-system-to-a-new-account
op deze manier synchroniseert hij je apparaten als het goed is.
Dit heeft waarschijnlijk met de app update te maken.
Dank je j99g99,
Weer een goede stap verder.
ik zie de amp nu ook in het systeem. De Move staat nog wel op “niet geregistreerd” en de knop “oplossen” geeft geen reactie.
Weet jij ook hoe ik die opnieuw kan registreren?
Dank je j99g99,
Weer een goede stap verder.
ik zie de amp nu ook in het systeem. De Move staat nog wel op “niet geregistreerd” en de knop “oplossen” geeft geen reactie.
Weet jij ook hoe ik die opnieuw kan registreren?
De app afsluiten en opnieuw openen dan moet de knop oplossen wel werken.
Helaas, de knop doet niets. Blijft hetzelfde, na uitloggen/afsluiten. De knop eronder (helpcenter) doet het wel
De laatste software-update al geprobeerd. Ik zag er vandaag weer één klaarstaan.
Als je de nieuwe app hebt geinstalleerd, dan geef ik als tip in de app je account over te zetten naar jezelf; deze stappen doorlopen, je moet dan 2x inloggen;
https://support.sonos.com/en-ca/article/transfer-your-sonos-system-to-a-new-account
op deze manier synchroniseert hij je apparaten als het goed is.
Dit heeft waarschijnlijk met de app update te maken.
Ik zie in de app bij mijn account niet te mogelijkheid om mijn systeem naar een andere account te zetten?
Instellingen. —> Beheren —> eigenaarschap systeem overdragen.
Kan je anders een schermafdruk plaatsen?
Het lijkt geen knop (nog zo’n punt waarin Sonos afwijkt van de normale conventies voor een app), maar wat gebeurt er als je op “Beheren” tikt?
Bedankt voor je hulp, dan krijg ik dit:
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.