Skip to main content
Vraag

geen Sonos apparaten te zien in Spotify app bij premium Spotify account, maar wel bij gratis account

• July 11, 2026
  • 2 reacties
  • 6 Bekeken

Ik heb twee Spotify accounts, 1 gratis en 1 Premium. Beide zijn gekoppeld aan Sonos.

Op de gratis Spotify account zie ik al mijn Sonos apparaten maar op de premium Spotify account zie ik geen Sonos apparaten, wel chromecast e.d. Alle instellingen van beide Spotify accounts zijn identiek.

Ik heb al vanalles geprobeerd van alles opnieuw installeren tot nieuwe account aanmaken. Niets hielp.

Het lijkt te zijn begonnen toen ik mijn Sonos wachtwoord moest wijzigen om aan de ww-voorwaarden te voldoen.

Het lijkt of de communicatie tussen Sonos en Spotify voor dit specifieke account niet goed werkt.

Wie weet waaraan het kan liggen?

2 Reacties

106rallye
  • July 11, 2026

Zou eigenlijk niet uit moeten maken, maar heb je ook je premium account toegevoegd aan de Sonos app?

• Auteur
  • Novice
  • July 11, 2026

Jazeker, ik heb beide accounts aan Sonos app gekoppeld, en ik kan zowel bij Spotify als bij Sonos "toggelen" tussen beide accounts. 

Ik verwacht dat het probleem bij Spotify zit en ben van plan om als laatste redmiddel mijn betaalde account op te zeggen en daarna mijn nieuwe (werkende) account premium te maken. Ik denk dat dit zou kunnen werken omdat ik denk dat er met mijn huidige premium account volgens mij iets mis gaat in de connectie tussen Sporify en Sonos