Beantwoord

Geen services meer beschikbaar na update Sonos app (Versie 15.8)

  • 21 September 2023
  • 11 reacties
  • 707 Bekeken

Mijn sonos app werkte perfect tot ik gisterenavond de nieuwe versie van de Sonos app installeerde (Versie 15.8). Sindsdien heb ik geen services meer (zoals Spotify of FM radio’s) geconnecteerd met de Sonos App. Ik kan ze ook niet opnieuw toevoegen of nieuwe connecteren. 

In de Spotify app, zie ik mijn Sonos boxen nog wel, maar ook vandaaruit kan er niet geconnecteerd worden. 

Hoe kan ik de nodige services opnieuw connecteren?

icon

Beste antwoord door ElsWillems 21 September 2023, 11:11

Bekijk origineel

Reageren op dit topic is niet mogelijk.

11 Reacties

Bij mij precies hetzelfde. Kan geen radio afspelen en ook is Sonos radio verdwenen

Bij mij hetzelfde. Sinds gisteren versie 15.8.1 is geïnstalleerd, zijn services zoals Spotify of youtube niet meer beschikbaar.  

Sonos is telefonisch of via Chat onbereikbaar.

Reputatie 7

Zie 

 

Onderstaande oplossing werkte voor mij: 

After 15.8.1 upgrade, all music services disappeared. | Sonos Community

 

Je sonox box(en) 10 minuten van de stroom afhalen en daarna werkt alles bij mij weer zoals het moet

top, werkt weer!

Hier ook geen service meer. Totaal onbruikbaar nu. 
kan ik weer gaan streamen naar de Sonos. 

Reputatie 4
Badge +3

Hier ook geen service meer. Totaal onbruikbaar nu. 
kan ik weer gaan streamen naar de Sonos. 

Heb je de boven weergegeven oplossing geprobeerd?

Sinds deze ochtend geen service meer. App opnieuw geinstalleerd, werkt niet.

Reputatie 7

Ik zie toch echt meer stappen staan hierboven:

“For now, there are a few solutions that I have seen the community and our engineers suggest to bring music services back to your Sonos system, these are:

  • Checking for updates in the Sonos-app (even if you have no updates available), as this will pull a new music service catalog.
  • Rebooting any device within your Sonos system
  • Uninstalling and Re-installing the Sonos app”

Ik zie meerdere draadjes hierover op het forum hierover. Ook zie ik in de Google Playstore allemaal mensen de app 1 ster geven met de klachten erbij.

Is het niet misschien handig dat iemand van Sonos NL op deze negatieve reviews reageert? Of een opmerking bij de app zet? 

De fix is makkelijk te doen. Nu is dit negatieve reclame voor de Sonos app.