Als we via de Sonos app npo2 willen luisteren dan speelt de app radio Veronica af. Het laden van npo2 gaat ook niet, cirkeltje blijft ronddraaien. Via de Tunein app werkt npo 2 prima maar via de sonos app is het drama
Ik zou zeggen dan gewoon via Tunein afspelen, hier werkt hij wel gewoon via de Sonos app. Heerlijk weer top 2000 volgende maand.
Met welke service luister je radio 2 dan via de Sonos app?
Via tunein luister ik
Net even geprobeerd. Via zoeken in TuneIn (new) NPO Radio 2 gevonden en gestart. Werkt bij mij prima.
Tja dat is mooi voor jou maar bij ons is en blijft het drama. Volumeknop reageert traag, npo2 laad niet, blijft vaak in een loop zitten waardoor je om de 2 minuten hetzelfde hoort. Voor zo'n duur systeem vind ik de app ronduit slecht na de update. Het is omdat ik er teveel geld in heb zitten anders had ik allang wat anders aangeschaft.
Hmmm. Mijn opmerking was niet zozeer bedoeld om mijzelf in het zonnetje te zetten, maar om aan te geven dat het probleem dat jij ondervindt met Radio 2 geen algemeen probleem is. Je andere problemen noem je nu pas, dus daar wist ik niet van. Die komen ook vaker voor, maar ook niet bij iedereen.
Misschien toch eens met Sonos bellen?
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.