Ik heb een 5.1 opstelling gemaakt met 1 playbase 1 sonos sub en 2 × sonos play 1 als backspeakers. Wanneer ik bijvoorbeeld Robbie William - Feel via de tv op Spotify afspeel heb ik geweldig geluid. Zang komt dan vooral uit de playbase en back speakers geven vooral muziek, echt een fantastische ervaring. Wanneer ik hetzelfde nummer rechtstreeks afspeel op Sonos is het niet leuk meer om te luisteren, geluid valt erg tegen en het maakt geen verschil of de sub nou wel of niet aanstaat, de lage tonen vallen compleet weg. Ook doet elke speaker ongeveer hetzelfde inplaats van surround geluid. Wat zou ik anders moeten doen??
Beantwoord
Geen mooi 5.1 geluid behalve wanneer de tv aan staat.
Beste antwoord door Erooij
Heb je ook al Trueplay gebruikt (Indien je een iPhone of iPad hebt)? Vervolgens kan je nog wat spelen met de diverse instellingen,bijvoorbeeld het geluid meer of minder naar de achterspeakers trekken.
Sta zelf iedere keer weer verbaasd hoe ruimtelijk de muziek weergegeven wordt. Zelf gebruik ik Deezer, maar dat mag niet uitmaken. Over het algemeen zijn de klachten juist dat bij tv weergave men niet tevreden is overhet geluid van de achterspeakers, maar dat is meestal een instelling vanuit de tv.
Reageren op dit topic is niet mogelijk.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.