Skip to main content

Aardvark blues niet meer te vinden op de sonos en in de Tunein bibliotheek ????.

Wat is dit nu weer ?.Eerst steeds die reclame als je switcht ( kan ik me iets bij voorstellen, verdienmodel ), die wel steeds langer en langer wordt en nu verdwijnen er blijkbaar muziek stations, volgens mij zelfs een van de populairste muziekstations w.b. blues

Ga je zoeken en kom je bij Tunein uit krijg ik dit .. 

Regionale beperkingen

This station is not available in your region.

Sonos heeft op zich niets te maken met welke stations doorgegeven worden. Dit wordt bepaald door de diverse aanbieders. 
MyTuner Radio geeft hem volgens mij nog door.

Ik heb even gezocht, maar ook op de officiële TuneIn app krijg je deze melding. Je zou eens contact met Aardvark op kunnen nemen.

klopt, kijk Sonos kan natuurlijk wel invloed uitoefenen op … De Tunein zit ingebouwd in de Sonos app, daar zullen ook wel afspraken over zijn gemaakt lijkt me.

Maar goed, geeft wel weer een beetje aan het tegenwoordig allemaal  werkt 

In principe stelt Sonos voor elke aanbieder een toegangsmethode tot de app beschikbaar (een zgn. API). Daar blijft het dan bij.

Dit lijkt bovendien een rechtenkwestie. Je zou eens bij Aardvark moeten informeren.

Als je vroeger een radio kocht en een zender viel uit dan kan je ook niet klagen bij de radio fabrikant. Dit werkt niet anders. 

Zender is er toch nog gewoon, maar om de een of andere reden 

Regionale beperkingen

This station is not available in your region.

terwijl Aardvark Rock wel gewoon te ontvangen is.Ik wil er ook helemaal geen vecht of wat voor discussie er van maken, maar ik vind het gewoon vreemd.Aardvark blues verwijst voor het plaatsen van een vraag naar de “ contact “ tab op hun website maar ik kan die tab niet vinden !?.

aardvarkbluesfm@mail.com

Via myTuner radio speelt het zonder problemen af.

Btw, ik kende Aardvark blues niet, maar wat een geweldig station is dit!

heb ‘m meteen toegevoegd, kan me voorstellen dat je dit mist!

Heb Aardvark een mail gestuurd, skijken wat en hoe … '

Overigens : 

Sonos Services - Adding Music Service Account Issue

Update - We are continuing to work on a fix for this issue.
Oct 27, 2022 - 09:13 UTC

Identified - We've identified a problem with a Sonos Service on Sonos and are working on a fix. You may not be able to add a new Music Service on Sonos until it's resolved.
Oct 27, 2022 - 08:42 UTC  😀

Oke, nog geen bericht van Aardvark,  dus nu Mytuner, Thanks naar Zjossss voor de suggestie ..

Will Wide - Lazy 🙂 ..