Skip to main content

Mijn app doet het niet meer, ik MOET eerst updaten. 
Toen ik de speakers ( 19 ondertussen!! ) kocht was dat geheel vrijwillig. Toen ik begon met 5 speakers ( 2500 euro!! ) toendertijd was dat geheel vrijwillig. Ik had er zo'n plezier van dat ik er steeds meer kocht. Nog steeds geheel vrijwillig. Al een keertje “moeten” updaten van S1 naar S2. 
Maar nu doet de S2 app het niet meer zonder te updaten. Dat er een update komt vind ik geweldig, dat ik MOET updaten omdat anders mijn app het niet meer doet vind ik niet toelaatbaar! 
Ik heb vele duizenden euro's uitgegeven aan dit systeem en tot op de dag van vandaag erg veel plezier van dit systeem, iedere dag!
Waarom mag ik niet zelf kiezen of ik wil updaten of niet?

Omdat een update ook voor je veiligheid is?

Overigens hoef je niet te updaten. Als je de app op je telefoon niet update en de automatische updates voor je systeem uitzet hoef je niet te updaten. Pas als je dan een nieuwe speaker wilt toevoegen moet je updaten.

Waarom zou je overigens principieel niet willen updaten (even afgezien van het huidige gedoe rond de app)? En waarom is het voor het al dan niet verplicht worden om te updaten relevant hoeveel jij voor je speakers hebt betaald? Geeft je dat meer rechten dan iemand met één IKEA speaker?

Top. Hoe zet ik de auto updates voor het systeem uit?

En ik gebruik alleen de NAS voor muziek. Dat de meeste mensen dat niet doen wil niet zeggen dat iedereen dat moet. 

En zeker geen meer rechten voor mij. Het idee was alleen dat als ik maar 1 ikea speaker had gehad dan had ik dat ding weggepleurd en iets anders gezocht.