Skip to main content
Beantwoord

Favorieten: hoe voeg ik De Taalstaat (gemist) toe als favoriet programma?

• 16 februari 2025
  • 8 reacties
  • 105 Bekeken

Het lukt niet om de podcast van een gemiste uitzending van de Taalstaat toe te voegen aan de favorieten. Volstrekt onduidelijk hoe en waar dit kan.

Beste antwoord door 106rallye

Het enige dat er op dit punt gewijzigd is, is de mogelijkheid om favoriete zenders toe te voegen aan TuneIn. Vroeger was dat een standaard optie, nu moet je eerst een gratis account maken bij TuneIn (even zoeken, de betaalde account wordt het meest gepromoot) en dan TuneIn als muziekservice toevoegen aan Sonos. Via “bibliotheek” op de TuneIn site kun je dan zenders toevoegen. Of je ze weer favoriet kunt maken weet ik niet, maar dan zijn ze wel benaderbaar vanuit de Sonos app.

Bekijk origineel
Heb je hier een antwoord gevonden op je vraag?

8 Reacties

106rallye
  • 8385 reacties
  • 16 februari 2025

Waar haal je die podcast vandaan?

Ronald22
Forum|alt.badge.img+3
  • Rising Star
  • 1074 reacties
  • 16 februari 2025

Je kan deze podcast via Spotify vinden. Volgens mij kun je podcasts niet terug vinden als favoriet in de Sonos app. Ik zou gewoon even in de Spotify app de Taal staat podcast opzoeken en op volgen klikken. Dan kun je hem de volgende keer daar weer makkelijk vinden. Er is wel een playlist van muziek die ook van dag programma is, waarschijnlijk is dat muziek die ze afspelen tijdens de uitzendingen. 

• Auteur
  • Novice
  • 3 reacties
  • 16 februari 2025

• Auteur
  • Novice
  • 3 reacties
  • 16 februari 2025
Ronald22 schreef:

Je kan deze podcast via Spotify vinden. Volgens mij kun je podcasts niet terug vinden als favoriet in de Sonos app. Ik zou gewoon even in de Spotify app de Taal staat podcast opzoeken en op volgen klikken. Dan kun je hem de volgende keer daar weer makkelijk vinden. Er is wel een playlist van muziek die ook van dag programma is, waarschijnlijk is dat muziek die ze afspelen tijdens de uitzendingen. 

Bedankt voor je snelle reactie. De Taalstaat volg ik al via Spotify. Maar, in het verleden kon ik in de Sonos-omgeving op de pc, de Taalstaat ook als favoriet terugvinden. Dat lukt met geen mogelijkheid meer. Zeer karige mogelijkheden op de pc-versie van Sonos. Via de Sonos-app ook niet gevonden.
Dat het via Spotify kan wist ik, en is niet mijn vraag.

106rallye
  • 8385 reacties
  • 16 februari 2025

Hoe deed je dat in het verleden dan? Dan kunnen we kijken of die mogelijkheid inderdaad verdwenen is?

Als je geen antwoord over Spotify hoeft te hebben dan had je dat misschien beter in je eerste post kunnen melden?

• Auteur
  • Novice
  • 3 reacties
  • 16 februari 2025
106rallye schreef:

Hoe deed je dat in het verleden dan? Dan kunnen we kijken of die mogelijkheid inderdaad verdwenen is?

Als je geen antwoord over Spotify hoeft te hebben dan had je dat misschien beter in je eerste post kunnen melden?

Beste 106rallye,
Hoe ik het in het verleden deed, weet ik niet precies meer. Waarschijnlijk via de mobiele app, maar dat was destijds ook al flink zoeken naar hulp op internet. Wel gelukt toen. Onlangs is er bij Sonos wat veranderd, want als in nu in de mobiele app kijk bij mijn favoriet ‘Taalstaat’ , dan staat er tegenwoordig ‘content niet beschikbaar'. 
Zou het handig vinden om een specifiek programma, bijv. Taalstaat, Argos, als favoriet op mijn desktop-sonos-installatie te kunnen instellen en dat realtime tijdens de uitzending te kunnen luisteren, of - als ik het gemist heb - terug te kunnen luisteren. Op internet zoek ik simpelweg op ‘taalstaat gemist’, vind het programma moeiteloos en kan het op de pc terugluisteren. Alleen via de Sonos kan ik dat niet terugvinden en afspelen. Moet door allerlei globale categorieën zoeken als ‘trending’, ‘gesproken’ en vind de hele wereld, maar niet wat ik specifiek zoek.
Het gaat er mij om dat ik het met Sonos kan, niet met een andere app dit ik met Sonos kan weergeven. In het verleden kon dit namelijk wel via Sonos zonder Spotify.
De TaalStaat (radioprogramma) staat nog wel in de Sonos-favorieten, maar werkt niet meer. Erachter kan ik op het groter-dan-teken klikken, maar dat leidt tot algemene categorieën als 'TuneIn Beveelt Aan’ t/m 'Locatie’. Onder 'Gesproken’ alleen maar algemene categorieën. Het zoekvenster bovenin biedt ook geen oplossing. En op de mobiele app werkt het niet meer en kan ik het ook niet meer opnieuw toevoegen ontdekte ik zojuist.
Voor mij is de interface totaal onduidelijk en niet van deze tijd dat je niet gewoon kunt vinden door te zoeken en dat je eindeloos categorieën moet openklikken in de hoop dat je bijvoorbeeld NPO1 vindt.

Ronald22
Forum|alt.badge.img+3
  • Rising Star
  • 1074 reacties
  • 17 februari 2025

Het lijkt erop dat je een podcast niet of niet meer rechtstreeks vanuit de Sonos app kan vinden.

Je kunt wel als je in de Sonos app bent klikken op:

Resultaten bekijken in Spotify (zie foto)

De bovenste podcasts die je dan ziet is bij mij de podcast die je zoekt. Een andere manier werkt niet of niet meer, hopelijk heb je hier iets aan.

106rallye
  • 8385 reacties
  • Antwoord
  • 17 februari 2025

Het enige dat er op dit punt gewijzigd is, is de mogelijkheid om favoriete zenders toe te voegen aan TuneIn. Vroeger was dat een standaard optie, nu moet je eerst een gratis account maken bij TuneIn (even zoeken, de betaalde account wordt het meest gepromoot) en dan TuneIn als muziekservice toevoegen aan Sonos. Via “bibliotheek” op de TuneIn site kun je dan zenders toevoegen. Of je ze weer favoriet kunt maken weet ik niet, maar dan zijn ze wel benaderbaar vanuit de Sonos app.

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ben je akkoord dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen