Hello. I just got 2 Sonos one speakers setup. I use Apple Music as my main audio source. When I try to play a song from the “songs” section or shuffle all “songs” I get error 1002. Why is this?
Thanks!
Bladzijde 1 / 1
De 1002 foutmelding kan van alles betekenen, zie graag een diagnose tegemoet alvorens ik concreet over je probleem kan spreken.
Same issue. Reference ticket 433795. Diagnose nr 474615181. Lots of users with this problem, remains unsolved.
Zoals ook verwoord in de andere case, zet ik de zelfde informatie hier ook neer.
Heb de 2e lijn aangesproken, dit is inderdaad een bekend probleem.
Het komt alleen niet vaak binnen als iemand support aanvraagt.
Er is helaas geen oplossing, als er te veel nummers in 1x in de wachtrij worden geplaatst van een online muziekdienst zoals bijvoorbeeld Apple Music, dan zal deze foutmelding naar voren komen.
Enige advies wat we kunnen bieden is om kleinere selecties te maken en deze in de wachtrij te slepen.
Excuses voor het ongemak, maar dit zal waarschijnlijk niet opgelost kunnen worden.
Dit heeft trouwens niks te maken met de Shuffle functie, het gaat simpelweg om de hoeveelheid.
Heb de 2e lijn aangesproken, dit is inderdaad een bekend probleem.
Het komt alleen niet vaak binnen als iemand support aanvraagt.
Er is helaas geen oplossing, als er te veel nummers in 1x in de wachtrij worden geplaatst van een online muziekdienst zoals bijvoorbeeld Apple Music, dan zal deze foutmelding naar voren komen.
Enige advies wat we kunnen bieden is om kleinere selecties te maken en deze in de wachtrij te slepen.
Excuses voor het ongemak, maar dit zal waarschijnlijk niet opgelost kunnen worden.
Dit heeft trouwens niks te maken met de Shuffle functie, het gaat simpelweg om de hoeveelheid.
Bedankt Tim. Mijn diagnose nummer is 874263846
Wil je eigenlijk verzoeken mijn bericht hierboven even te lezen. (Posted on 29 November 2018, 16:29)
Ben bang dat dit probleem niet op te lossen is.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.