Beantwoord

deezers

  • 1 December 2023
  • 4 reacties
  • 23 Bekeken

Hoi. Na het afspelen van een nummer met Deezers, op mijn telefoon, kieste Deezers zelfs nummer uit het zelfde genre en speeld door. Dit doet de app niet met sonos, is dit misschien toch mogelijk, en zie ik het niet? 
 

gr

icon

Beste antwoord door 106rallye 1 December 2023, 17:09

Bekijk origineel

Reageren op dit topic is niet mogelijk.

4 Reacties

Reputatie 7

Je bedoelt Deezer? Dat zou kunnen. De muziekservice bepaalt wat men aan Sonos aanlevert, wat verschillen opkan leveren tussen de app van de service zelf en de Sonos- app. Heb je al bij Deezer navraag gedaan?

Wellicht dat een andere Deezer-gebruiker hier kan laten weten hoe dat bij hem werkt?

Bedankt! Ik bedoel Deezers. Ik vind het gaaf als ik een leuk nummer afspeel en Deezers nummers vind in het zelfde genre en daar mee door speelt. Lukt niet bij sonos. Ik vraag het aan Deezers zelf. 

Leuk dat je reageert, bedankt. 
 

gr 

 

steve

Reputatie 7

Graag gedaan!

Ik dacht dat je deze bedoelde: https://www.deezer.com/nl/ Maar het is dus iets anders?

Dat bedoel ik ook. De app op de telefoon heeft blijkbaar anders features. App op de telefoon speeld door met nummer uit het zelfde genre, als je een enkel nummmer selecteert om af te spelen. Sonos app voor Deezers niet. Dat zoek ik.