Skip to main content
Beantwoord

Deezer werkt niet meer op de Sonos

Sinds vanmorgen werkt Deezer niet meer op de Sonos. App ook gedeleted. Nu helemaal weg omdat een probleem is met de bevestiging van de account. Wie heeft raad?

Beste antwoord door 106rallye

Kan dat hiermee samenhangen?

Sonos Status

Bekijk origineel
Heb je hier een antwoord gevonden op je vraag?

5 Reacties

• Junior
  • 6 reacties
  • 27 maart 2025

Ik heb hetzelfde probleem sinds een week. Instabiel; verbreekt opeens de koppeling met Deezer, slaat nummers over, kamers vallen uit. 

Eigenlijk hetzelfde sinds de disaster-app van een jaar geleden maar nu specifiek icm. Deezer.

Heb het allemaal opgegeven: weet precies wat Sonos helpdesk gaat zeggen als ik ze bel: zet router even uit en aan, alle Sonos-componenten even van de stekker, kijken of het dan helpt. Het standaardantwoord op alle storingen.

106rallye
  • 8425 reacties
  • Antwoord
  • 27 maart 2025

Kan dat hiermee samenhangen?

Sonos Status

• Auteur
  • Novice
  • 2 reacties
  • 28 maart 2025

Super bedankt voor je antwoord. Dit scheelt weer een knauw in mijn ego omdat iets het niet doet. 
ik fa nú rustig afwachten. 

• Junior
  • 6 reacties
  • 29 maart 2025

Geen foutmelding “adding account issue”. Allemaal foutmeldingen tijdens het afspelen: “could not play track”, “could not skip track” enz enz. 

Astrid L
Forum|alt.badge.img+2
  • Sonos Staff
  • 63 reacties
  • 31 maart 2025

Hoi ​@Sandiee , het probleem zou inmiddels opgelost moeten zijn, volgens de status-pagina van Sonos. Is dit voor jou ook zo? 😄

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ben je akkoord dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen