Via de Sonos app is het nog wel te doen maar daar zie je niet je opgeslagen/opgestelde lijsten van spotify.
Kunnen jullie mij vertellen hoe dit komt.
Ik heb updates gedaan op laptop en gsm maar nog kan ik wel connecten maar krijg geen geluid!
De verbinding van de Spotify app gaat via het internet langs de Spotify server, die het doorzet naar onze Sonos server, waarin deze terug praat naar je Sonos speakers in huis.
Als speakers niet verschijnen in de Spotify app, dan heeft dit zo goed als altijd te maken met netwerk apparatuur in huis die deze communicatie niet goed mogelijk maakt.
Wil je daarom verzoeken de modem/router, maar ook andere netwerk apparatuur zoals switches en netwerk hardeschijven uit en in te schakelen, ook de Sonos wil je een keer ontkoppelen en opnieuw aansluiten.
Als de problemen zich voor blijven doen, zien we graag een diagnose tegemoet.
Details: Sonos Play1 (deze is een paar jaar geleden gekocht), iPhoneX, Spotify Premium.
Of heb je dit via een persoonlijk bericht aan Tim verstuurd ?
Ik kom net via google bij dit topic terecht. Ik lijk namelijk precies hetzelfde probleem te hebben als hierboven wordt omschreven. Heeft iemand van jullie inmiddels meer duidelijkheid? Ik zou t graag horen
Groetjes.
thnx!
Als het hierna niet lukt om via de Spotify app Sonos te bedienen raad ik je aan om een diagnose te maken. Instructies over hoe je een diagnose maakt staan hier. Vergeet niet om het bevestigingsnummer hier te plaatsen.
Als het hierna niet lukt om via de Spotify app Sonos te bedienen raad ik je aan om een diagnose te maken. Instructies over hoe je een diagnose maakt staan hier. Vergeet niet om het bevestigingsnummer hier te plaatsen.
Dit heeft het probleem voor mij opgelost. Snel en eenvoudig op te lossen schijnbaar. Thanks Frank
https://www.sonos.com/nl-nl/contact/contact-options
Ik heb spotify premium maar deze speelt niet af op mijn Sonos.
ik de diagnose gedaan en deze heeft nummer 1150145243.
ik hoop dat jullie mij kunnen helpen, want ik wordt hier gek van.
alvast bedankt!
Het lukt wel om andere diensten te gebruiken? (bijv. radio door tunein)
Zou je anders voor mij Spotify een keer willen verwijderen uit je Sonos, en dan opnieuw toevoegen?
Hoi Mark,
ja, radiozenders doen het wel.
maar mijn eigen nummers, geïmporteerd vanuit iTunes, kan ik niet afspelen vanaf mijn iPhone.
De nummers zijn allemaal grijs.
Vanaf mn computer kan ik de nummers wel afspelen.
vreemd dit.
Bij mij werkt Spotify ineens ook niet meer …
radio prima Spotify is leeg.
er uit gehaald en kan hem er nu ook niet meer inkrijgen???
Er is een storing bij Sonos en Spotify. De status van services kun je hier vinden: https://status.sonos.com
Hier weer opgelost!
Ook ik ben al dagen bezig om in Spotify mijn Sonos te vinden.
Ineens lukt dat niet meer zowel op laptop als op mijn Android gsm
Met de router bezig geweest zoals in de adviezen staan, app verwijderd, weer toegevoegd etc etc
Via de Sonos app kan ik wel mijn muziek afspelen op Sonos, daar heb ik ook Spotify toegevoegd
De playlist die er dan te zien is kan ik afspelen op Sonos, doch het is uiteraard lastig om niet in Spotivy zelf muziek te vinden.
Wie kan me helpen?
Hier ook niet meer
Diagnose 1587627236
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.