Beantwoord

connectie met spotify

  • 2 September 2023
  • 9 reacties
  • 103 Bekeken

Badge

Hallo , ik wil mijn muziek in spotify laten overlopen wat op de Mac goed gaat. Maar zet ik de muziek over op de play5 boxen dan ben ik de overlap met de muzieknummers kwijt. Ik heb de spotify op mijn Imac en iphone verwijderd en opnieuw geinstalleerd zoals de helpdesk van spotify adviseerde. Maar helaas , het probleemnis er nog steeds. Ligt het nu dan toch aan de Sonos ? Ik zou dat graag weten om de stiltes tussen 2 nummers weer kwijt te raken. Groet Henk 

icon

Beste antwoord door Dari W 4 September 2023, 14:58

Bekijk origineel

Reageren op dit topic is niet mogelijk.

9 Reacties

Reputatie 7

En als je de Sonos app gebruikt?

Badge

Ook niet als ik de sonos app gebruik op mijn telefoon helaas

Badge

Het overlappen gaat wel op de jbl- box , dus het is echt een Sonosdingetje!

Reputatie 7

Sonos stelt zijn systeem open voor aanbieders van muziek via hun API (https://nl.wikipedia.org/wiki/Application_programming_interface). Als er iets misgaat bij zo’n aanbieder is het dan een “Sonosdingetje”? Meestal niet. Vooral dus (ook) bij Spotify klagen.

Badge

Ik heb via de spotify helpdesk de apps gedeinstalleerd en opnieuw geinstalleerd. Hier blijkt nog steeds dat het euvel niet opgelost is met de play5 boxen , maar de overloop in de nummers zowel via de JBl en de iMac wél goed gaan. Maar selecteer ik dan de play5 boxen dan werkt het weer niet! Dus het lijkt mij dat het een softwarestoring bij Sonos ! Anders deden deze bozxennhet ook wel zoals bij de jbl en imacbox !!

 

van tevoren wel werken op de imac en streamen naar

Reputatie 7

Je legt een causaal verband (oorzaak en gevolg) tussen het feit dat het bij anderen wel werkt en op een Sonos niet. Ik zeg niet dat het niet aan Sonos ligt - ik heb daar geen inzicht in, maar als het zo werkt als ik het uitgelegd heb gekregen doet Sonos niets, behalve (omkleed met voorwaarden) een deur openzetten. Wat er binnenkomt (en hoe) bepaalt Spotify.

Reputatie 3
Badge +2

Hey @Henkiepenkie2 

Welkom op de Sonos Community!

De functie waar je naar opzoekt bent is crossfade? Die moet je apart in de Sonos app aanzetten. Hoe je dat doet kan je hier teruglezen.

Badge

Dat zou idd kunnen , maar hiermee blijft het probleem bestaan , en maar hopen dat Sonos er iets mee doet :-) ofwel oplost !

Badge

Hey @Henkiepenkie2 

Welkom op de Sonos Community!

De functie waar je naar opzoekt bent is crossfade? Die moet je apart in de Sonos app aanzetten. Hoe je dat doet kan je hier teruglezen.

Helaas is daar de fadeknop grijs , maar ik ga daar iig naar googlen 👍