Beantwoord

Bridge

  • 17 August 2023
  • 14 reacties
  • 141 Bekeken

Ik gebruik de Bridge die ik bedien met de SONOS 1 app. Sinds een paar dage geeft hij Spotify nog maar deels door. Wil ik een groep/zanger/zangeres vinden dan geeft hij alleen maar namen door van muziek op mijn computer maar niets op Spotify, zoek ik op album- of songtitel dan krijg ik wel contact met Spotify. Vreemd dus. De Spotify app werkt wel goed. Ik heb Bridge ontkoppeld, de app verwijderd en opnieuw gedownload maar het helpt niet. Wie weet raad

icon

Beste antwoord door Erooij 17 August 2023, 19:48

Bekijk origineel

Reageren op dit topic is niet mogelijk.

14 Reacties

Reputatie 7
Badge +3

Lijkt op dit probleem.

Onduidelijk  of dit nog bestaat. Blijf het raar vinden dat Sonos dit soort problemen niet vermeld op hun verstoringen site. Hier lijken alleen de algemene storingen vermeld te worden.

Ja, eigenlijk hetzelfde. Dus maar wachten op de technische dienst van Sonos?

Reputatie 7
Badge +3

Er zijn denk ik 2 mogelijkheden en die zijn:

  • hopen dat een medewerker op deze melding reageert
  • morgen even bellen/ chatten met Sonos

Zelf zou ik voor de 2e gaan om gewoon wat meer duidelijkheid te krijgen, het blijft anders zo vaag allemaal.

Weet jij waar ik een nummer kan vinden van een Sonos klantenservice of technische dienst

Reputatie 7
Badge +3

https://support.sonos.com/nl-nl/contact

Reputatie 7

De Sonos Bridge is overigens geen muziekspeler, maar ondersteunt het Sonos netwerk. Welke speaker of speler heb je dan wel?

Ik heb de bridge op mijn versterker zitten en die versterker stuurt de speakers aan. Ik heb twee zuilen staan uit de 90er jaren waar ik nog steeds tevreden mee ben. De opstelling hier thuis (incl bridge) gebruik ik al jaren en nooit problemen mee gehad. 

Reputatie 7

Dus geen Sonos Bridge maar een Connect?

Bridge:

Connect:

 

Als ik in mijn Sonos app onder systeem kijk staat er Bridge, kijk ik naar jouw foto’s dan heb ik de Connect

Reputatie 7

Dat kan. Bij “Systeem” (ik gebruik de S2 app) zou je wel het type moeten kunnen zien:

Zoals je ziet staat daar is de naam van de “kamer” waar het apparaat in de app aan is toegevoegd in mijn geval CD Connect, en daaronder het type: Connect.

Ik heb geprobeerd om de S2 app te downloaden maar dat kon niet met mijn type bridge/connect

Reputatie 7

Nee, dat hoeft ook niet. In de S1 app zou het er net zo uit moeten zien…

Dit staat in mijn S1 app

 

Reputatie 7

Dan gebruik je dus een Bridge en een Connect. De Connect is de muziekspeler, die in de “kamer” staat met de naam “Woonkamer”.