Dit is een gebruikersforum waar gebruikers elkaar proberen te helpen.
Ik neem aan dan je van Sonos een reactie wenst, je zult je dan bij hen moeten vervoegen.
https://support.sonos.com/nl-nl/contact
Beste,
Laat ik het dan anders formuleren:
Weet iemand een oplossing voor onderstaand probleem??
“Na de zoveelste update van de Sonos App is het bedrijf er nog steeds niet in geslaagd om de Boost in de app zichtbaar te maken. Zie onder de tab:Netwerk.
Al mijn producten staan hierin keurig gerangschikt incl Mac-adres en IP-nummer.
Behalve de Boost. deze is verdwenen”.
Oplossing is welkom.
Ik hoor het graag.
Mvrg.
Een diagnose maken van je systeem en dan Sonos bellen. Wellicht geen algemeen probleem.
Natuurlijk hoort het systeem via de app gewoon de Boost weer te geven. Toch vraag ik mij af wat het probleem nu eigenlijk is. Doet je systeem het? Volgens mij wel, dus (gezien de ervaringen van anderen die ik hier lees) prijs je gelukkig!
Overigens is mijn Boost in de web-app wel zichtbaar: https://play.sonos.com/en-us/settings
Hoi 106rallye,
Dank voor je reactie.
je hebt idd gelijk. Via de web-app is de Boost zichtbaar. Toch raar dat hij via de Sonos-app op mijn Iphone niet voorkomt.
Datzelfde fenomeen heb ik met de muziekbibliotheek op mijn Mac. Via web-app af te spelen, via iPhone en iPad niet te benaderen. Sonos heeft nog wat huiswerk te doen.
Hoi Erooij,
Je hebt gelijk dat Sonos heel wat huiswerk heeft te maken.
Soms krijg je het gevoel dat je “zeikt” over kleine dingen.
Maar ik ben geen zeikerd, maar n ander moet geen zeikerd van mij maken.
Als je als klant ruim €2000 uitgeeft mag je toch aan de bel trekken als je tegen dit soort dingen aanloopt??
Uiteraard kan en mag je de frustraties uitspreken. Sonos heeft er een potje van gemaakt.
Mijn grootste frustratie is de slechte communicatie. Er is een “plan” gemaakt, maar er lijken veel meer problemen dan ze melden. Niemand heeft dus een idee wat er nu wel of niet opgelost wordt en zeker niet wanneer.
Bij iedere update denk ik dat de volumeregeling wel opgelost zal zijn, niet dus, sterker nog er komst steeds iets nieuws bij. Denk hier bijvoorbeeld aan het steeds wegvallen van instelmogelijkheden voor bijvoorbeeld hoge en lage tonen. Het komt wel terug na afsluiten en opnieuw opstarten, maar kloppen doet het niet.
Wat denk je van het instellen van de balans bij een stereo paar,
Je kunt alleen maar de lage en hoge tonen instellen.
Om deze in te stellen moet je dat via de app op je pc of mac doen.
Wel erg omslachtig.
Kom ik alsnog terug op het feit dat de Boost ook in Sonos app (Iphone) niet te benaderen is.
Ik vind het wel een belangrijk verschil of iets niet werkt (zoals de balans of het op mono kunnen zetten van een Amp) of dat iets wel werkt maar in de normale app op dit moment niet zichtbaar is, maar elders wel (zoals jouw Boost). Door toedoen van hun management hebben de Sonos programmeurs het nu erg druk. Dan zou ik liever hebben dat ze werken aan zaken die het eerst wel deden en nu niet, dan aan een meer cosmetisch probleem als het niet weergeven van de Boost - al hoort dat natuurlijk gewoon voor elkaar te zijn.
@106rallye In eerste instantie zou ik nu wel eens graag willen weten waar ze allemaal aan werken en welke problemen er nu nog in beeld zijn. De meeste van de genoemde problemen staan niet op hun huidige schema’s en tijdlijnen vermeld.
En persoonlijk denk ik dat alles inmiddels een prioriteit heeft. Wat voor jou niet van belang is kan voor een ander wel heel belangrijk zijn. Zo erger ik mij aan de volumeregeling, daar zijn diverse methoden om dat te omzeilen, maar datzou niet nodig moeten zijn.
Alles wat voorheen goed liep en nu niet meer is enorm belangrijk en zal prio 1 moeten krijgen.
Beste106rally,
Ik zou haast medelijden krijgen met de medewerkers van Sonos. Ze hebben het zo druk. Wie niet tegenwoordig. Sonos had eerst de boel goed moeten checken voor ze n waardeloze app op de markt gooiden. Dan hadden ze het nu niet “zo druk gehad”.
Een nieuwe auto wordt ook niet zomaar op de markt gegooid om vervolgens door de klant (koper) de “kinderziekten” eruit te laten halen.
En wat voor de een niet belangrijk is, is voor de ander dat wel.
Ik deel daarom de reactie van Erooij helemaal.
Kortom: Sonos moet zorgen dat alles naar behoren werkt!!!!