Ik heb een Sonos Symfonisk fotolijst van Ikea gekocht. Via de Sonos App kan ik muziek streamen, maar hoe kan ik een apparaat via bluetooth verbinden? Kan ik de Symfonisk zichzelf laten tonen aan apparaten die zoeken naar bluetooth apparaten in de buurt?
Ik zou hem namelijk ook wel willen gebruiken voor het geluid van mijn laptop e.d.
Beste antwoord door Allissey
@Mac Doggie volgens de opgave van Ikea kunnen de Symfonisk helemaal niet met Bluetooth overweg. Het zijn - net zoals de meeste Sonos speakers - echte WiFi speakers, die je via de Sonos app of via AirPlay of (dacht ik) bijvoorbeeld spotify connect kunt verbinden. Dus: afspelen van geluid van je laptop kan wel, maar zeker niet via Bluetooth. Er zijn voor zover ik weet naar twee speakers van Sonos die wel met bt kunnen verbinden, dat zijn de roam en de move.
@Mac Doggie volgens de opgave van Ikea kunnen de Symfonisk helemaal niet met Bluetooth overweg. Het zijn - net zoals de meeste Sonos speakers - echte WiFi speakers, die je via de Sonos app of via AirPlay of (dacht ik) bijvoorbeeld spotify connect kunt verbinden. Dus: afspelen van geluid van je laptop kan wel, maar zeker niet via Bluetooth. Er zijn voor zover ik weet naar twee speakers van Sonos die wel met bt kunnen verbinden, dat zijn de roam en de move.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.