Beantwoord

Bladeren - TuneIn

  • 5 February 2024
  • 10 reacties
  • 134 Bekeken

Goedendag,

 

Bladeren heb ik gevonden, maar waar vind ik de TuneIn knop?

 

-----

 

https://support.sonos.com/nl-nl/article/add-an-internet-radio-station-to-sonos?language=nl_NL

 

  1. Ga naar het tabblad Bladeren en selecteer TuneIn.
  2. Tik op Mijn radiostations.
  3. Tik op de drie puntjes rechtsboven en tik op Voeg nieuw radiostation toe.

 

 

icon

Beste antwoord door Erooij 6 February 2024, 07:26

Bekijk origineel

10 Reacties

Reputatie 7
Badge +3

Je moet nog zogenaamde “services” toevoegen. Je kan deze bij instellingen terugvinden. 
 

Ah. Nu heb ik TuneIn en TuneIn (New). InTuneIn kan ik Mijn Radiostations vinden, maar in TuneIn (New) niet..

Reputatie 7
Badge +3

Ook niet wanneer je in Sonos een zoekopdracht doet? Dan worden alle services die je hebt doorzocht.

Geef anders een voorbeeld van wat je niet kunt vinden.

Ik heb een link naar een stream en die wil ik met deze instructies toevoegen: https://support.sonos.com/nl-nl/article/add-an-internet-radio-station-to-sonos?language=nl_NL

 

In de nieuwe TuneIn kan ik niet vinden hoe ik die kan toevoegen.

Reputatie 7
Badge +3

Dan voeg je hem toch toe via de “oude” TuneIn.

Gedaan, maar..

 

 

Reputatie 7

Nog niks aan de hand dus. Ik begreep dat al toegevoegde stations overgaan naar Sonos Radio (als ik het wel heb). Het zou ook mogelijk moeten worden om nieuwe stations toe te voegen via de TuneIn app.

Badge

Voorlopig geeft tunein new veel problemen. Deze grote aanbieder zet ook nog tunein premium en tunein

pro in de markt. sonos spraakbesturing werkt dacht ik vooral met tunein.

Ik kan tunein niet bereiken. weet niet hoe.

juke en

radionet werken maaar spraakbesturing  bij deze diensten is mij niet bekend.

zou tunein kunnen reageren, waarom ze niet te bereiken zijn en 2 nieuwe diensren nog nietwerken

Reputatie 7

En als je TuneIn oud probeert?

Badge

de enige reden dat ik tunein gebruik is omdat je er  spaak assistenten aan kunnen worden toegevoegd

Vind je assistentie minder belangrijk dan zijn radionet en juke fijne alternatieven.

werken altijd en ik vind stations opzoeken leuk. je haalt de hele wereld binnen met plezier

duitse franse muziekzender zonder reclame bevoorbeeld

ik het tunein pro gekocht in google play, blijkt pro alleen voor mobiel en tablet geschikt te zijn.

ik ga pro cadeau geven aan bekenden met een auto..

online gedoe met wifi tunein enzo ik word er zo simpel van.

sonos voor gemak stijl en grote speler op dit gebied. erg prettig geholpen door sonos medewerkers

een aantal maanden geleden ook fijn geholpen door sonos medewerker

ik geniet van spotify, jazz de ville, 80880s 90s90s, 80s blackwave. nachtdieren raven van dorst playlist ,

nachdieren invullen op spotify podcasts,, geniet in plaats van niet. en problemen oplossen natuurlijk

 

Reageer