Vraag

Apple Music toevoegen op Sonos

  • 5 June 2024
  • 4 reacties
  • 48 Bekeken

Iemand enig idee hoe ik opnieuw Apple Music als service kan toevoegen aan mijn Sonos? Deze had geen verbinding meer. Opnieuw authenticatie gedaan, werkte niet. Verwijderd en opnieuw willen toevoegen. Dan komt er sindsdien een melding “Apple Music is niet toegevoegd” “Er is iets mis gegaan. Probeer het opnieuw”.
Inmiddels met Apple contact gehad (deze zijn wel te bereiken ipv geen chat mogelijkheden en een 40 minuten wachtrij...) en die geven aan dat het probleem dus bij Sonos ligt.

Any Ideas?


4 Reacties

Reputatie 7
Badge +3

Het wordt ondertussen wel echt een drama. Heb je de nieuwste versies incl firmware geïnstalleerd? Zo ja dan lijkt de nieuwe update weer voor meer en andere problemen te zorgen.

Ik had verder geen problemen onder iOS en de laatste Sonos updates vwb Apple Music 

Jup, allemaal nieuwste versies er op staan. Bewust nog nagekeken in de AppStore.. T is op het moment inderdaad wel huilen met de pet op zeg.. Al sinds jaar en dag groot fan van het gebruiksgemak (begonnen met een stereopaar Play:3 zo’n 12-13 jaar geleden). Maar wat ik de laatste tijd hoor en nu zelf meemaak.. om te janken zeg..

Iemand die hier ook ervaring mee heeft? En zo ja, een oplossing? 🙄

Iemand enig idee hoe ik opnieuw Apple Music als service kan toevoegen aan mijn Sonos? Deze had geen verbinding meer. Opnieuw authenticatie gedaan, werkte niet. Verwijderd en opnieuw willen toevoegen. Dan komt er sindsdien een melding “Apple Music is niet toegevoegd” “Er is iets mis gegaan. Probeer het opnieuw”.
Inmiddels met Apple contact gehad (deze zijn wel te bereiken ipv geen chat mogelijkheden en een 40 minuten wachtrij...) en die geven aan dat het probleem dus bij Sonos ligt.

Any Ideas?

 

Het zal denk ik wel aan de naam liggen 😅😅. Vandaag 3 uur aan de lijn gezeten met sonos omdat ik al een maand rond loop met hetzelfde probleem. Ik kan via geen enkele telefoon in mijn huis een muziek service toevoegen aan de Sonos app. Via de Sonos app op mijn MacBook heb ik wel Spotify kunnen toevoegen, maar helaas kan dit niet met Apple Music. Ik heb met een belangrijk team gesproken binnen Sonos die het gaan doorzetten. Hier krijg ik nog een mail van. Volgens hun ligt het aan mijn netwerk, maar hier geloof ik niks van. Sinds de nieuwe update zijn er alleen maar problemen. Dit is er een van en ze doen er niks aan. Hopen dat dit belletje met dit belangrijke team binnen Sonos meer opbrengt. Ben jij misschien al iets verder gekomen?

Reageer