Vraag

apple music als muziekservice koppelen

  • 8 June 2024
  • 8 reacties
  • 53 Bekeken

Sinds de update met geen mogelijkheid Apple Music opnieuw kunnen koppelen aan mijn sonos systeem. Alles geprobeerd. Alles losgekoppeld. Opnieuw geïnstalleerd. Spotify wel terug kunnen koppelen via de desktop app op mijn Mac. Maar gezien je voor Apple Music een mobiel device nodig hebt. Via iPhone geprobeerd. Via een Android telefoon. Krijg telkens dezelfde melding dat Apple Music niet gekoppeld kan worden. 

 


8 Reacties

Reputatie 7

Dit geprobeerd? https://en.community.sonos.com/controllers-and-music-services-229131/apple-music-authorization-6892790

Reputatie 3
Badge +1

Heb je dit geprobeerd van uit het Home scherm of via je Account settings (dat poppetje rechts bovenin)  Misschien staat ie nog in je Account settings en is niet mee verhuisd naar het Home screen...

Reputatie 3
Badge +1

Sowieso raar dat je dit op 2 plekken in kan stellen...maar goed, zal wel ergens goed voor zijn.

Yep. Ook via daar verwijderd in eerste instantie. Maar opnieuw toevoegen is dus het probleem. Dat lukt niet meer. 

Heb je dit geprobeerd van uit het Home scherm of via je Account settings (dat poppetje rechts bovenin)  Misschien staat ie nog in je Account settings en is niet mee verhuisd naar het Home screen...

Beide lukt niet helaas. 

Reputatie 3
Badge +1

Weinig over te vinden, bij iemand lukte na 5 keer proberen en iemand van reddit is het gelukt via onderstaande link… heb je veel apparaten?

 

Anyone else been completely unable to (re-)add Apple Music since the update? : r/sonos (reddit.com)

 

Blijft een gok.. 

Weinig over te vinden, bij iemand lukte na 5 keer proberen en iemand van reddit is het gelukt via onderstaande link… heb je veel apparaten?

 

Anyone else been completely unable to (re-)add Apple Music since the update? : r/sonos (reddit.com)

 

Blijft een gok.. 

Ga ik dat eens proberen. Thnx. 

Weinig over te vinden, bij iemand lukte na 5 keer proberen en iemand van reddit is het gelukt via onderstaande link… heb je veel apparaten?

 

Anyone else been completely unable to (re-)add Apple Music since the update? : r/sonos (reddit.com)

 

Blijft een gok.. 

Nog steeds geen succes. Inmiddels alles opnieuw ingesteld. Met alle problemen vandien. Geen verbinding, volledige reset uitgevoerd. Router en modem18x opnieuw opgestart. Wat een drama. Apparaten die na 6x pas verbinden om aan mijn account geregistreerd te kunnen worden. Maar goed. Uiteindelijk nog steeds geen Apple Music aan mijn account… 

Toch bedankt voor de hulp. 

Reageer