Beantwoord

App storing? Muziekservices verdwenen

  • 6 August 2023
  • 16 reacties
  • 614 Bekeken

Bij mij zijn al mijn muziekservices uit de Sonos app verdwenen, als ik iets wil toevoegen dan zijn alleen Last.fm en TuneIn beschikbaar. Is dit bij meer gebruikers het geval?

 

Krijg nu de melding “Sorry, deze functie is momenteel niet beschikbaar’

icon

Beste antwoord door Jeroen V 17 August 2023, 13:21

Bekijk origineel

Reageren op dit topic is niet mogelijk.

16 Reacties

Reputatie 7
Badge +3

Staat het land wel juist in je profiel? Mede door de landeninstelling worden de services toegekend welke voor dat land beschikbaar zijn.

Wat je ook eens kan proberen om eens uit- en in te loggen.

Dank voor je reactie! Vanmorgen was alles weer beschikbaar, zal inderdaad een hick-up zijn geweest.

Ik heb sinds vanochtend hetzelfde probleem. Alle services zijn verdwenen. Bovenstaande suggesties helpen niet

Reputatie 4
Badge +1

@Royal Heiness 

 

Ik heb het eerder voorbij zien komen.

Dit is op te lossen door even je speaker 5 seconden van het stroom af te halen.

Ook graag je router opnieuw opstarten. 

Mhhhh, dank je wel, klinkt overigens wel als een “Microsoft” oplossing; de boel ff uit en aan zetten. Maar maf genoeg heeft het probleem zich vanzelf opgelost. Dus uit en aanzetten is niet meer nodig, maar nog steeds ben ik wel benieuwd wat hier aan te grondslag ligt.

Tot slot; de speaker even uit en aan zetten….. Ik heb meer dan  tien speakers in huis. Hoe zou ik dat moeten inpassen in jouw oplossing?

Reputatie 5
Badge +3

Mhhhh, dank je wel, klinkt overigens wel als een “Microsoft” oplossing; de boel ff uit en aan zetten. Maar maf genoeg heeft het probleem zich vanzelf opgelost. Dus uit en aanzetten is niet meer nodig, maar nog steeds ben ik wel benieuwd wat hier aan te grondslag ligt.

Tot slot; de speaker even uit en aan zetten….. Ik heb meer dan  tien speakers in huis. Hoe zou ik dat moeten inpassen in jouw oplossing?

Hoofdschakelaar in de meterkast 5 seconden uitschakelen 

Ha, dank je wel. Ja, is een optie, wel

tamelijk rigoureus!

Reputatie 5
Badge +3

Als je het precies om 00:00 snachts doet staan je klokjes ook allemaal op tijd...

Geniaal!

Ik heb hetzelfde probleem, vind het nu wel vervelend aan het worden, dus ik ga afscheid nemen van dat ......systeem van sonos, mijn zoon stopt er ook mee heeft constant en echo ikzelf kamp hier ook al maanden mee ga over op smart home systeem heb sonos dan ook niet meer nodig.

Reputatie 7

Zie voor dit probleem ook https://en.community.sonos.com/controllers-and-music-services-228995/after-15-8-1-upgrade-all-music-services-disappeared-6885672/index2.html

Mocht je nog behoefte hebben aan hulp: waar krijg je een echo?

goed dus ik moet dan minstens 1x per maand alles resetten, anders werkt het niet, lekker dan als je zoveel hebt van sonos, dus daar begin ik dan maar niet aan, heb verders ook geen hulp meer nodig omdat ik overga naar een ander systeem 

 

Reputatie 5
Badge +3

Je hoeft normaal gesproken je speakers nooit te resetten, de meeste mensen hebben al jaren lang plezier van hun systeem. Ik ben wel benieuwd waar de constante echo bij Uw zoon vandaan komt.

ik heb een sonos connect box deze staat in verbinding met mijn vesterker daarnaast een play1 4 tal

daarna een subwoofer en dan nog 2x play5 nu heb ik 2x kpn boosters en een modemrouter maar woon gelijkvloers, in het begin nooit problemen gehad maar na de laatste update van sonos is het begonnen eigenlijk ik dacht dat is toeval, alles opnieuw aangesloten, ging een paar uurtjes goed en begon in de slaapkamer weer de vertraging dus een echo daar staan mijn play1 de boosters staan op ongeveer 1mtr afstand van mijn installatie maar mijn zoon heeft daar ook last van alleen heeft die iets meer staan van sonos ongeveer 11 apparaten maar ook zijn soundbar valt elke keer weg en dan na 2 minuten komt er weer muziek uit ook hier hebben we elke keer alles gereset  maar dat mocht ook niet baten maar omdat hij een nieuw huis heeft gekocht gaan wij over op een smart house inrichting en gaan dan van sonos af 

daar komt dus een nieuw systeem wat werkt met z-wave platform, sonos kan ook op dit systeem aangesloten worden , maar dan ben ik bang dat het helemaal niet meer gaat werken dus vandaar, maar in ieder geval bedankt voor het meedenken, ik had al iemand van sonos zelf gesproken die heeft middels een code ingelogd maar die kon niet veel bijzonders vinden die heeft ook al een reset gedaan maar meer konden ze ook niet doen.

Reputatie 7

Er is een verschil tussen resetten en rebooten. Voor het probleem waar deze draad over gaat is rebooten voldoende. Je tweede aline begrijp ik niet helemaal, enige mate van interpunctie zou helpen.

Vraag is voor mij hoe je je systeem gebruikt als je die echo krijgt. Gebeurt dat als je de speakers groepeert of start je dezelfde stream in verschillende kamers. Want bij groeperen zou je geen echo moeten hebben. Bij aparte streams wel, zeker als je speakers mogelijk via verschillende netwerkonderdelen lopen.

Staat het land wel juist in je profiel? Mede door de landeninstelling worden de services toegekend welke voor dat land beschikbaar zijn.

Wat je ook eens kan proberen om eens uit- en in te loggen.

Bedankt hiervoor!

was al even bezig en dit stond idd niet juist- spotify na het aanpassen van het foutief ingesteld land (heb dit nooit ingevuld dus wel raar) kunnen toevoegen na 5 min wachten