We zijn nu bijna een jaar verder na de laatste “update” van de App. Ondanks allerlei toezeggingen reageert de App nog steeds super traag. 10 seconden wachten voordat de App reageert. Heel fijn als je gebeld wordt en je het geluid even wat minder wilt zetten. En nee, ik wil dan niet de boxen langs hoeven te lopen. En nee, er is geen probleem met mijn netwerk. Goedkope troep uit China werkt zelfs goed op het netwerk. Echt waardeloos SONOS!
De nieuwe app is begin mei 2024 geïntroduceerd, dus “bijna een jaar” is wat overdreven. Kun jee nageven wat je zelf. Wat mij verbaast is dat Sonos er nog steeds niet achter lijkt te zijn waarom sommige klanten hier zo’n last van hebben. Komt het omdat je al wat oudere apparatuur hebt? Zit er iets in je netwerk dat niet goed gaat met Sonos (waar andere devices geen last van hebben, dat kan best)?
De nieuwe app is begin mei 2024 geïntroduceerd, dus “bijna een jaar” is wat overdreven. Kun jee nageven wat je zelf. Wat mij verbaast is dat Sonos er nog steeds niet achter lijkt te zijn waarom sommige klanten hier zo’n last van hebben. Komt het omdat je al wat oudere apparatuur hebt? Zit er iets in je netwerk dat niet goed gaat met Sonos (waar andere devices geen last van hebben, dat kan best)?
We leven bijna in februari. Dat is op 3 maanden na dus een jaar! Elk professioneel bedrijf had dit probleem binnen een maand opgelost. En nee, nogmaals, er is niets mis met mijn netwerk. Dat is ook de bevinding van Sonos zelf! Ook heb ik geen oude apparatuur. Maar ook zou sonos zorg moeten dragen dat oudere apparatuur goed blijft werken. Mensen hebben er veel geld voor betaald.
Toch lijken de wat oudere speakers er iets meer last van te hebben, maar idd die zouden ook gewoon moeten werken.
Het zou trouwens ook goed kunnen dat je "goedkope troep uit China" je netwerk stoort.
Wat voor spullen je ook hebt en hoe je netwerk er ook uitziet, het kan en mag niet zo zijn dat door een software-aanpassing je in de problemen geholpen wordt.
Je kunt zeggen wat je wilt over de introductie van de S2 software destijds, maar toen kreeg je nog een alternatief. Nu met de instructie van de nieuwste software werd het door je strot geduwd.
Mijn alternatief, die wel werkt maar een dramatisch uitziende app oplevert, was teruggaan naar S1. Wat mij betreft het grootste bewijs dat de software en/of gekozen richting, echt niet deugt. Na de laatste updates het maar weer eens geprobeerd en de ellende is weer terug.
Het zou trouwens ook goed kunnen dat je "goedkope troep uit China" je netwerk stoort.
Nee hoor, dat betreft wat camera’s die pas recent zijn toegevoegd.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.