Beantwoord

app 1 terug installeren langs de apps

  • 2 January 2024
  • 3 reacties
  • 48 Bekeken

Ik heb langs de move2 en de roam   die ik via de app s2 grbruikt, nog een 2 play 5, connect en connect Amp  die ik graag nog een tijdje wil gebruiken, tot ik gespaard heb voor de upgrade. Maar ik krijg de app s1 niet geactiveerd, ik kom steeds op de s2 terrcht. Hulp is erg welkom.

icon

Beste antwoord door Chab 4 January 2024, 16:26

Bekijk origineel

Reageren op dit topic is niet mogelijk.

3 Reacties

Reputatie 7

Heb je de S1-app geïnstalleerd? Dan zou ik eerst de S2-apparaten eens uitzetten/van de stroom halen en dan de S1-apparaten installeren.

Dank u wel, na veel moeite is het gelukt om de speakers van S2 en S1 te installeren.

Ik heb wel voor de s1  een ethernetkabel met de router moeten verbinden zodat het mogelijk was de speakers play 5, connect en connect-amp te detecteren.

Probleem is nu dat op het ogenblik dat ik de ethernetkabel verwijderd de app S1 niet meet werkt en geen speakers meer vindt. Is daar een oplossing voor?

Reputatie 7

Het is niet de app die niet meer werkt, dat is slechts een afstandsbediening voor het systeem. Als het systeem geen internetverbinding meer heeft als je de netwerkkabel losmaakt, lijkt het erop dat de wifigegevens niet in het systeem staan. Heb je die (correct) ingevuld?