Beantwoord

android app: muziek in mappen - keert bij terugkeren telkens naar bovenkant lijst

  • 2 September 2023
  • 2 reacties
  • 34 Bekeken

Ik heb net een nieuwe android telefoon (Samsung Galaxy A53). Nu heb ik de Sonos app geïnstalleerd maar daar zit een vervelende bug in…

Al mijn muziek staat oo een WD My Cloud harde schijf welke ik via de app benader. Op deze schijf staat een map muziek met daarin allemaal mappen per cd met daarin de verschillende nummers. 

Wanneer ik een bepaalde map aantik en nadien terugkeer naar de bovenliggende map muziek keert de app terug naar de bovenste map in die map muziek. Heel vervelend als je bvb 500cd's staan hebt en je tikt de 480ste cd aan. Als je terugkeert zie je dat automatisch teruggekeerd wordt naar de bovenste map wat op zich ook al een tijd duurt en dan moet je zelf weer helemaal naar beneden scrollen. 

Is hier een oplossing voor gekend?

 

 

icon

Beste antwoord door Dari W 4 September 2023, 14:53

Bekijk origineel

Reageren op dit topic is niet mogelijk.

2 Reacties

Reputatie 3
Badge +2

Hallo @Pieter Soenens ,

Welkom op de Sonos community!

Dit is een bekend probleem met android telefoons waar op dit moment geen oplossing voor is. Dit lijkt te gebeuren bij alle muziekservices waar lijsten zitten ingebouwd.

Op dit moment heb ik geen verdere informatie of een ETA wanneer dit probleem opgelost gaat zijn.

Dat zorgt er in mijn geval (en waarschijnlijk bij veel klanten) voor dat die installatie veel minder waardevol wordt dan andere merken🤔 Hopelijk wordt dit vlug opgelost!